حسین گروسی: رشته های تحصیلی دانشگاهی باید مورد بازنگری قرار گیرد
حسین گروسی: رشته های تحصیلی دانشگاهی باید مورد بازنگری قرار گیرد

شهریاریها : حسین گروسیˈ شنبه شب در همایش هم اندیشی، مجلس مشورتی شهرستان قدس افزود مسوولان مربوط باید برنامه ریزی مناسبی برای تحقق این موضوع و کاهش نگرانی مردم، انجام دهند. وی با تاکید بر لزوم پیوند قوی و مستحکم صنعت و دانشگاه اظهار کرد:باید اقدام های لازم برای همکاری و همفکری هر چه بیشتر […]

گروسی 1شهریاریها : حسین گروسیˈ شنبه شب در همایش هم اندیشی، مجلس مشورتی شهرستان قدس افزود مسوولان مربوط باید برنامه ریزی مناسبی برای تحقق این موضوع و کاهش نگرانی مردم، انجام دهند.

وی با تاکید بر لزوم پیوند قوی و مستحکم صنعت و دانشگاه اظهار کرد:باید اقدام های لازم برای همکاری و همفکری هر چه بیشتر بخش تولید و مراکز علمی انجام شود.

گروسی اظهار کرد: دین اسلام به توسعه علم، بهره گیری از دانش و فناوری های نوین بهای فراوانی می دهد و به تفکر، اندیشه و علم آموزی نیز توجه ویژه ای دارد.

وی، جمع آوری ایده ها و دیدگاههای کارشناسی مردمی، ایجاد همدلی و وفاق بیشتر بین مردم و مسوولان و بهره گیری از پیشنهادهای کارشناسی را از مهمترین اهداف برپایی مجلس مشورتی در شهرستان قدس برشمرد.

نماینده مردم  شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: افراد علاقه مند و فعال می توانند نظرهای کارشناسی خود را از طریق پست الکترونیکی و سامانه پیام کوتاه به شماره 3000222 اعلام کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس نیز با تاکید بر لزوم نهادینه شدن تولید فکر و اندیشه، گفت: دانشگاه بهترین مکان برای این اقدام مهم و اساسی است.

ˈحسن حسن پور درویشیˈ اظهار کرد: دانشگاهها از ظرفیت و توانمندی های فراوانی در حوزه های مختلف برخوردار هستند که باید از آن به نحو مطلوب بهره برد.

وی افزود: قرآن و روایات معصومین(ع) تاکید فراوانی بر مشورت قبل از انجام کار با افراد خبره و کارشناس دارد که باید این موضوع در جامعه نهادینه شود.

نماینده مردم شهرستانهای قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت:بازار چین بهترین فرصت برای افزایش توسعه صادرات صنایع دستی کشور از جمله فرش است که باید از آن به نحو مطلوب بهره برد.

گروسی در حاشیه همایش هم اندیشی، مجلس مشورتی شهرستان قدس به خبرنگاران گفت:این کشور می تواند بازار مصرفی مناسبی برای برخی ازکالاهای ایرانی و حتی مواد غذایی باشد.

وی بر لزوم حمایت و پشتیبانی جدی از صنایع مختلف به ویژه صنایع دستی تاکید کرد و افزود: باید با توجه بیشتر و برنامه ریزی مناسب، دغدغه های صاحبان این حرفه را کاهش داد.