حسین گروسی :باید از تیم ملی والیبال حمایت شود
حسین گروسی :باید از تیم ملی والیبال حمایت شود

شهریاریها : حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: جوانان ایرانی دارای انگیزه و پتانسیل‌های فراوانی هستند و در رشته‌های مختلف ورزشی طی سال‌های اخیر افتخارات بسیاری برای کشور کسب کرده‌اند. وی تصریح کرد: به عنوان مثال تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های لیگ جهانی نتایج بسیار درخشانی کسب کرده […]

گروسیشهریاریها : حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: جوانان ایرانی دارای انگیزه و پتانسیل‌های فراوانی هستند و در رشته‌های مختلف ورزشی طی سال‌های اخیر افتخارات بسیاری برای کشور کسب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های لیگ جهانی نتایج بسیار درخشانی کسب کرده و امروز همه جهان والیبال ایران و جوانان با استعداد و قهرمان کشورمان را می‌شناسند.

*موفقیت‌های والیبال نشانه برنامه‌ریزی صحیح است

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه دلایلی موجب کسب موفقیت‌های اخیر والیبال کشورمان شده است؟ گفت: به طور قطع این پیروزی‌ها مقطعی و جرقه‌ای نیست و در سایه برنامه‌ریزی صحیح و تلاش بسیار محقق شده است.

گروسی گفت: ثبات مدیریت و داشتن برنامه به ویژه در بخش پایه والیبال موجب شد که امروز ما ثمره این تلاش‌ها را با کسب افتخار در رقابت‌های حساس و مهم لیگ جهانی و پیروزی برابر تیم‌های قدرتمند جهان ببینیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال شایسته تقدیر به اندازه فوتبالیست‌ها نیستند؟ گفت: به طور قطع باید این ورزشکاران حمایت شوند و خوشبختانه از رسانه‌ها شنیدم که هیئت دولت جوایزی مانند ملی‌پوشان فوتبال برای والیبالیست‌ها در نظر گرفته است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید از والیبال و کارهای مثبتی که در این رشته ورزشی انجام شده حمایت کنیم، اما از سوی دیگر نباید مغرور شده و دست از کارهای پایه‌ای برداریم.

گروسی افزود: موفقیت تیم ملی والیبال در مسابقات جهانی نباید سقف آرزوهای ما باشد و ورزشکاران و ملی‌پوشان کشورمان ثابت کردند که شایستگی‌های بیشتری دارند و در همین مسابقات نیز می‌توانستیم به جمع تیم‌های برتر صعود کنیم.

وی بیان داشت: تداوم موفقیت‌های اخیر والیبال در سایه حمایت از ورزشکاران این رشته، افزایش امکانات به ویژه در سطوح پایه و برنامه‌ریزی صحیح محقق خواهد شد.

نماینده مردم شهریار در خانه ملت در پایان اظهار امیدواری کرد،‌ با افزایش حمایت‌ها از تیم ملی والیبال، ورزشکاران این رشته در آینده بتوانند افتخارات بیشتری برای کشورمان کسب کنند.