حسین گروسی :آمریکا فقط ژست رابطه با ایران را می‌گیرد
حسین گروسی :آمریکا فقط ژست رابطه با ایران را می‌گیرد

شهریاریها : حسین گروسی در شهریار گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای غربی تلاش بسیاری برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند و تاکنون نیز از هیچ تلاشی برای تحقق این هدف شوم فروگذاری نکرده‌اند. وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز هر اتفاق ناگواری که برای ما رخ داده است، […]

گروسیشهریاریها : حسین گروسی در شهریار گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای غربی تلاش بسیاری برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند و تاکنون نیز از هیچ تلاشی برای تحقق این هدف شوم فروگذاری نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز هر اتفاق ناگواری که برای ما رخ داده است، یک پای ثابت آن آمریکایی‌ها بودند و این در حالی است که آنها ادعای تلاش برای عادی‌سازی روابط خود با ایران را مطرح می‌کنند.

نماینده مردم شهریار در خانه ملت تاکید کرد: سران کاخ سفید تنها ژست تلاش برای ایجاد رابطه با ایران را خود می‌گیرند و هیچ اقدام عملی برای تحقق این کار انجام نداده‌اند.

گروسی افزود: بنابراین فرمایش رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه طرح آمریکایی‌ها برای نزدیکی با ایران توطئه جدید سران کاخ سفید است، صحیح بوده و نشان درک بالای معظم‌له از شرایط بین‌المللی است.

* ایران در یک شرایط نابرابر با آمریکایی‌ها مذاکره نخواهد کرد

وی با بیان اینکه ایران اسلامی هرگز به دنبال ایجاد تنش با هیچ کشوری نیست، گفت: مسئولان ارشد کشورمان بارها گفته‌اند که به غیر از رژیم منفور و اشغالگر قدس با هیچ ملتی دشمنی نداریم و اگر آمریکایی‌ها به دنبال عادی‌سازی رابطه با ایران هستند، باید حسن نیت خود را نشان دهند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران اسلامی کشوری مستقل و مقتدر است و نیازی به رابطه با آمریکا نداریم و هرگز در یک شرایط نابرابر با غربی‌ها سر میز مذاکره نمی‌نشینیم.

گروسی در پایان اظهار داشت: مردم و مسئولان ایران اسلامی آگاه و هوشیار هستند و توطئه‌ جدید سران کاخ سفید را به خوبی درک کرده و هرگز در زمینی که آنها تدارک دیده‌اند، بازی نخواهیم کرد.