حسین گروسی:عزت و جایگاه مدیران در برخی تغییر و تحولات مدیریتی نادیده گرفته می شود
حسین گروسی:عزت و جایگاه مدیران در برخی تغییر و تحولات مدیریتی نادیده گرفته می شود

شهریاریها :نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره ورزش و جوانان ملارد، از نادیده گرفته شدن عزت و جایگاه مدیران در برخی تغییر و تحولات مدیریتی گلایه کرد. به گزارش خبرنگار مهر، حسین گروسی عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم […]

گروسی 1شهریاریها :نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره ورزش و جوانان ملارد، از نادیده گرفته شدن عزت و جایگاه مدیران در برخی تغییر و تحولات مدیریتی گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین گروسی عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره ورزش و جوانان ملارد که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای نژاد فلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، اظهار داشت: در برخی تغییر و تحولات مدیریتی، عزت و جایگاه مدیران نادیده گرفته می شود بنحوی که یک شبه و بدون برنامه ریزی قبلی، به مدیران اعلام می شود که فردا تودیع و معارفه است.

این مسئول عنوان کرد: این حرکت برای نظام مناسب نیست، ما در برخی مسئولین شاهد بودیم و گلایه نیز کردیم.

مجلس همواره به دنبال ارتقای جایگاه ورزش در کشور است

وی با اشاره به اینکه تحولات و گردش مدیریتی، اقدام عجیبی نیست، افزود: هر مسئولی دوران خدمتی دارد اما در کنار تحولات مدیریتی، قدردانی از تلاشها و زحمات مدیران نیز مساله ای بسیار مهم و حائز اهمیت است.

گروسی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مجلس همواره به دنبال ارتقای جایگاه ورزش در سطح کشور است و همچنانکه مشاهده شد وزیر پیشنهادی ورزش با حساسیت بالایی از سوی نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت، زیرا نمی خواهیم حوزه ورزش، سیاسی شود.

کار با دستان خالی سخت است

نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش ملارد، گفت: در این شهرستان اقدامات بسیار مطلوبی در حوزه ورزشهای همگانی صورت گرفته است که این مساله منجر به رشد ورزشهای قهرمانی و مدال آور در سطح شهرستان نیز می شود همچنانکه تاکنون مدالهای بسیاری از سوی ورزشکاران توانمند ملارد در مسابقات مختلف ملی و بین المللی کسب شده است.

این مسئول متذکر شد: اما با دستان خالی کار کردن سخت است و امیدواریم وزیر ورزش و جوانان نیز پس از معرفی از سوی دولت با رای بالای نمایندگان مجلس انتخاب شده و تلاش مضاعفی برای ارتقای اعتبارات و امکانات ورزشی داشته باشد.

توجه به ورزش ضمن کاهش هزینه های درمان، موجب افزایش بهره وری جامعه می شود

وی ادامه داد: بیشتر کشورهای پیشرفته دنیا با توجه و نگاه ویژه به ورزش موجبات رشد و تعالی در سایر حوزه ها را فراهم ساخته اند چراکه توجه به ورزش نه تنها از هزینه های دارو، درمان و… می کاهد بلکه باعث افزایش بازدهی و بهره وری جامعه می شود.

گروسی عنوان کرد: شهرستان ملارد طی چند سالی که در تقسیمات کشوری به شهرستان ارتقا یافته است، به فراخور اعتبارات و بدوجه های تخصیص یافته، پیشرفتهایی در حوزه ورزش داشته است و امکانات و تجهیزاتی برای ورزشکاران این شهرستان فراهم شد اما هنوز با جایگاه مورد نظر و ارائه خدمات شایسته به ورزشکاران فاصله دارد.

توجه ویژه به ورزش بانوان در اولویت اقدامات مسئولان ورزشی قرار گیرد

نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ارتقای سطح کیفی ورزش در کشور را مرهون ارتقای سطح ورزش در شهرها و شهرستانها دانست و تاکید کرد: باید استعدادهای بالقوه موجود در گوشه و کنار کشور شناسایی و پرورانده شود تا بتوان سهم بیشتری از مدالهای رنگین مسابقات بین المللی و المپیک برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

این مسئول ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله ابراهیمی رئیس پیشین ورزش و جوانان ملارد، در توصیه ای به صیفوری رئیس جدید گفت: نیمی از جمعیت کشور و به تبع شهرستان ملارد را بانوان تشکیل می دهند لذا توجه ویژه به ورزش بانوان و ارتقای سطح کمی و کیفی امکانات و تجهیزات این قشر از ورزشکاران باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: اگرچه در برخی رشته ها به دلایل شرعی و اجتماعی، حضور بانوان میسر نیست اما در بسیاری رشته های دیگر، بانوان با حضوری فعال و پویا دارند و می توانبا پرورش استعداد آنها موجبات مدال آوری بیشتر باری کشور را فراهم آورد علاوه بر اینکه با جذب دختران به سوی ورزش، بسیاری از بیماریهای استخوانی ناشی از کم تحرکی که در میان بانوان شایع است نیز رفع می شود.