حسین حق وردی: خبرنگاران فعالیت های مثبت را انعکاس دهند
حسین حق وردی: خبرنگاران فعالیت های مثبت را انعکاس دهند
شهریاریها - حسین حق وردی،نماینده مجلس در جمع خبرنگاران گفت: خبرنگاران نباید تنها به مشکلات موجود بپردازند ، بلکه بایستی نکات مثبت کشور را نیز به اطلاع عموم برسانند.

به گزارش شهریاریها ،حسین حق وردی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در جمع اصحاب رسانه که با هدف تجلیل از فعالیت های آنان سخن می گفت، اظهار داشت: در ۳ محور ،نیازهای شهرستانهای غرب استان تهران را دسته بندی کرده ایم که اولین آنها ارتقای ادارات در این حوزه می باشد.هر چند با ویژه شدن فرمانداری، قسمتی از خواسته ما محقق شده،اما همچنان اکثر خواسته های ما در این بخش محقق نشده است .

دومین موردی که خواسته ما می باشد، ایجاد تعادل بین جمعیت وسرانه های فعلی است.متاسفانه هیچ یک از سرانه های حوزه مشق با تعداد جمعیت و تراکم جمعیتی همخوانی ندارد.تعادل بخشی میان تعداد جمعیت و سرانه ها از مهمترین اقدامات ما می باشد. سومین مورد، امنیت شهرستانهای غرب استان تهران می باشد. ت

عداد نفرات و افزایش تجهیزات و در کل ارتقای زیرساخت های امنیتی از مهمترین اقدامات ما در حوزه امنیت در این مدت بوده است.

حق وردی ادامه داد: ارتقای زیر ساخت ها هم از مهمترین پیگیری ها و اقدامات ما بوده و هست در همین خصوص در باب تامین و رفع مشکلات  برق، آب و حمل و نقل کارهای زیادی صورت گرفته و همواره پیگیر رفع نیازهای مردم دراین خصوص می باشد.

نماینده مردم در پارلمان در ادامه سخنان خود اظهارداشت: در زمینه حمل و نقل ، بعضی از موارد را وزارت راه ازطریق کارشناسان در حال پیگیری و مطالعه می باشد، یکی از این موارد ایجاد یک آزاد راه بطور کمربندی است که بعداز اظهارنظر محیط زیست و دیگر سازمانها ونهاد ها،با مشارکت بخش خصوصی عملیاتی خواهد شد .

حق وردی درباره احداث قطار حومه ای هم بیان کرد: مطالعات این پروژه صورت گرفته و متولی آن هم برعهده راه آهن است که بنا بر نظر مشاور ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داردکه راه آهن اعلام کرده که هیچ مبلغی نمیتواند دراین زمینه هزینه نماید.

لذا انتظار داریم بخش خصوصی و شهرداری ها و شرکت عمران اندیشه بتوانند هر چه سریعتر نسبت به احداث چنین طرح مهمی اقدام کنند.

ق وردی،نماینده مجلس در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛ خبرنگاران نباید تنها به مشکلات موجود بپردازند ، بلکه بایستی نکات مثبت کشور را نیز به اطلاع عموم برسانند.

وی بیان داشت: بنده از زحمات شما خبرنگاران بدلیل تنویر شایسته افکار عمومی تقدیر میکنیم.