حجت الاسلام سالمی: لزوم وحدت مردم و مسئولان
حجت الاسلام سالمی: لزوم وحدت مردم و مسئولان

شهریاریها : امام جمعه شهرستان شهریار گفت: در حال حاضر مردم بیش از هر موقع دیگری نیاز به حمایت و ارائه خدمات مطلوب از سوی مسئولان هستند که در این زمینه مدیران نباید تنها به فکر پست و مقام باشند. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی سالمی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان […]

سالمیشهریاریها : امام جمعه شهرستان شهریار گفت: در حال حاضر مردم بیش از هر موقع دیگری نیاز به حمایت و ارائه خدمات مطلوب از سوی مسئولان هستند که در این زمینه مدیران نباید تنها به فکر پست و مقام باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی سالمی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان شهریار با تاکید بر رعایت تقوای الهی از سوی مردم و مسئولان اظهار داشت: پیامبر عظیم الشان اسلام در عصر تاریکی و جهالت آن روز جامعه، متعالی ترین دستورات را برای جامعه بشری به ارمغان آورد.

وی افزود: در حال حاضر یکی از وظایف مسلمانان، بکارگیری دستورات و پیروی دقیق از فرامین و سیره آن رسول گرامی است تا جامعه اسلامی به قله های رفیع افتخار و عزت نزدیک شود.

حفظ ارزشهای انقلاب و آرمانهای امام(ره) ضروری است

این مسئول در ادامه به هفته وحدت نیز اشاره و عنوان کرد: نامگذاری هفته وحدت اقدام مدبرانه و عالمانه ای بود که توسط حضرت امام خمینی(ره) برای خنثی کردن توطئه های دشمنان انجام شد.

سالمی ادامه داد: در جامعه کنونی نیز وظیفه تمامی مردم است که در راستای حفظ ارزشهای انقلاب و آرمانهای امام و شهدا گام بردارند.

مسئولان تنها به فکر پست و مقام نباشند

وی در ادامه خطبه های این هفته شهریار یادآور شد: در جامعه امروزی مسئولان نباید تنها به فکر پست و مقام باشند بلکه باید شناسایی مشکلات شهروندان در اولویت کاری آنها قرار گیرد.

خطیب جمعه شهرستان شهریار اعلام کرد: در این زمینه اختلاف بین مسئولین فقط باعث ایجاد مشکلات جدید برای مردم خواهد شد که عامل اصلی آن تفرقه و نفوذ دشمنان بین مسئولان است.

وحدت مردم و مسئولان مشت محکمی بر دهان دشمنان است

این مسئول خواستار افزایش وحدت بین مردم و مسئولان و متذکر شد: با تحقق این مهم به هیچ وجه دشمن نمی تواند در کشور نفوذ پیدا کند و مایوس می شود.