تنها ملی پوش دوچرخه سواری شهریار دچار سانحه شد
تنها ملی پوش دوچرخه سواری شهریار دچار سانحه شد

گروه حوادث شهریاریها : دوچرخه سوار ملی پوش ایران در حال تمرین در جاده شهریار دچار سانحه شد. محسن رمضانی عضو تیم ملی دوچرخه سواری و قهرمان آسیا در حین تمرین با دوچرخه در جاده شهریار با یک موتور سوار برخورد کرده و دچار مصدومیت شدید شد. وی  در خصوص این اتفاق اظهار داشت: در حال […]

محسن رمضانیگروه حوادث شهریاریها : دوچرخه سوار ملی پوش ایران در حال تمرین در جاده شهریار دچار سانحه شد.

محسن رمضانی عضو تیم ملی دوچرخه سواری و قهرمان آسیا در حین تمرین با دوچرخه در جاده شهریار با یک موتور سوار برخورد کرده و دچار مصدومیت شدید شد.

وی  در خصوص این اتفاق اظهار داشت: در حال تمرین با دوچرخه خود بودم که با یک موتور سوار در حال سبقت برخورد کردم.

رمضانی ادامه داد: هر دو تعادل خود را از دست دادیم و به زمین خوردیم که متاسفانه موتور سوار به زیر کامیون رفت و در جا فوت کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که کامیون مذکور از فاصله 30 سانتی متری من رد شد و من با خوش شانسی از مرگ حتمی جان سالم به در بردم.

وی ادامه داد: در این حادثه اورژانس من را به بیمارستان شماره 2 تهرانسر انتقال داد اما در عین تعجب 3 ساعت روی برانکارد بیمارستان رها بودم و هیچ پزشک یا پرستاری به دادم نمی رسید.

عضو تیم ملی دوچرخه سواری و قهرمان آسیا تصریح کرد: این در حالی بود که من به دلیل زمین خوردن در نواحی مختلف بدن دچار آسیب دیدگی شده بودم اما هیچ کس اهمیتی به این مساله نمی داد و در نهایت با اعتراضی که به این موضوع داشتم درمان من را آغاز کردند.

رمضانی درباره وضعیت خود گفت: در حال حاضر با مصدومیت شدیدی رو به رو هستم و امیدوارم که باز هم بتوانم برای کشورم رکاب بزنم.

وی با انتقاد به نبود پیست برای تمرین افزود: به علت اینکه جای مشخصی برای تمرین نداریم باید در خیابان و جاده تمرین کنیم و به همین دلیل از این نوع حوادث برای تمام دوچرخه سواران اتفاق می افتد. این دومین حادثه تصادف است که در این چند وقت اخیر برام اتفاق افتاده است.

رمضانی در پایان خاطرنشان کرد: اگر کلاه ایمنی دوچرخه سواری سرم نبود الان زنده نبودم. امیدوارم فدراسیون دوچرخه سواری فکری به حال قهرمانان و شرایط تمرینی آنها کند.