حاج محمود مرتضایی‌فر درگذشت
حاج محمود مرتضایی‌فر درگذشت

شهریاریها :  حاج محمود مرتضایی‌فر معروف به وزیر شعار که از هفته پیش در بخش آی ، سی ، یو بیمارستان میلاد بستری بود لحظاتی پیش دار فانی را وداع گفت. محسن مرتضایی‌فر فرزند مرحوم محمود مرتضایی‌فر با تایید این خبر خاطرنشان کرد: پدرم سه هفته پیش به دلیل مشکل کیسه صفرا در بیمارستانی مورد […]

T30562844-1626609شهریاریها :  حاج محمود مرتضایی‌فر معروف به وزیر شعار که از هفته پیش در بخش آی ، سی ، یو بیمارستان میلاد بستری بود لحظاتی پیش دار فانی را وداع گفت.

محسن مرتضایی‌فر فرزند مرحوم محمود مرتضایی‌فر با تایید این خبر خاطرنشان کرد: پدرم سه هفته پیش به دلیل مشکل کیسه صفرا در بیمارستانی مورد عمل جراحی قرار گرفت و از آن‌جا که مشکل بیماری آلزایمر داشت، بعد از عمل از داروهای آرامبخش قوی استفاده کرده‌اند که متاسفانه به نظر می‌رسد همین امر باعث شد از بیهوشی خارج نشود.

 وی با انتقاد از «عملکرد مسوولان بیمارستان و تعلل و بی‌توجهی آن‌ها» افزود: پس از این اقدام پدرم را به بیمارستان میلاد منتقل کردیم که زحمات زیادی برایش کشیدند اما متاسفانه به نتیجه‌ای نرسید.

 وی با اشاره به این‌که ساعتی بیشتر از فوت پدرش نگذشته است، خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسم درگذشت ایشان هستیم.

 زمان و مکان تشییع و خاکسپاری مرحوم مرتضایی‌فر متعاقبا اعلام می‌شود.