«زمانی برای مردن نیست» با استقبال تماشاگران، به فروش قابل توجهی دست یافت. به گزارش سینماسینما، برمبنای خبر یک سایت فرانسوی، «زمانی برای مردن نیست» گیشه سینماها را به آتش کشید! آخرین فیلم جیمز باند که آخرین نقش‌آفرینی دنیل کریگ در جیمز باند به حساب می‌آید، توانسته در روزهای اول اکران ۱۱۹ میلیون دلار فروش […]

«زمانی برای مردن نیست» با استقبال تماشاگران، به فروش قابل توجهی دست یافت.

به گزارش سینماسینما، برمبنای خبر یک سایت فرانسوی، «زمانی برای مردن نیست» گیشه سینماها را به آتش کشید! آخرین فیلم جیمز باند که آخرین نقش‌آفرینی دنیل کریگ در جیمز باند به حساب می‌آید، توانسته در روزهای اول اکران ۱۱۹ میلیون دلار فروش داشته باشد و البته بدون اکران در چین، به عنوان بزرگ‌ترین بازار جهانی.

این اولین فیلم مهم هالیوودی از نظر فروش بعد از بازگشایی سینماها در دنیا بعد از کووید ۱۹ است.

قرار است این فیلم از ۶ اکتبر در فرانسه و از ۷ اکتبر در روسیه و از ۸ اکتبر در آمریکای شمالی (کانادا و آمریکا) به نمایش عمومی درآید و از هم اکنون بسیاری از بلیت های آن پیش فروش شده است. کمپانی یونیورسال این فیلم را در جهان پخش می‌کند.

آخرین فیلم جیمز باند با بودجه ۲۵۰ میلیون دلار تهیه شده و بیش از صد میلیون دلار هزینه تبلیغات آن در جهان شده است. این فیلم تاکنون در انگلستان در تعطیلات آخر هفته بیش از ۲۵ میلیون دلار فروش داشته، در آلمان ۱۴ میلیون وهفتصدهزار دلار، در هنگ کنگ سه میلیون دلار فروش گیشه آن در همین چند روزی که از شروع اکران آن گذشته، بوده است. آخرین فیلم از سری آثار جیمز باند که در سال ۲۰۱۵ به پرده سینماهای جهان رفته بود، در روزهای اول در جهان ۱۲۳ میلیون دلار فروش داشته. باتوجه به فروش روزهای اول «زمانی برای مردن نیست» به نظر می آید که این فیلم رکورد فروش تمام جیمز باند هارا پشت سر بگذارد . این اثر بیست وپنجمین فیلم از سری آثار جیمزباند به حساب می آید. یکی از پخش کنندگان فرانسوی اعتقاد دارد که چهارشنبه آینده که جیمز باند در سینماهای این کشور اکران خواهد شد، بهتر است فیلمهای مهم فرانسه اکران نشود چون زیر دست و پای جیمز باند مقاومت نخواهند کرد!