جوهری؛ ۱۹ خرداد آخرین مهلت استعفای کاندیدا انتخابات مجلس شورای اسلامی
جوهری؛ ۱۹ خرداد آخرین مهلت استعفای کاندیدا انتخابات مجلس شورای اسلامی
شهریاریها - اولین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و روسای کمیته های ستاد انتخابات استان برگزار شد.

یه گزارش شهریاریها ، سید عباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران در حاشیه این جلسه با اشاره به شروع فرآیند انتخابات اظهار داشت: انتخابات یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه ساز تعیین سرنوشت کشور و ملت است.

وی ادامه داد: برخی از مدیران و مسئولان فعلی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند جهت ثبت نام و اعلام داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید تا تاریخ ۱۹ خرداد از سمت خود استعفا بدهند و استعفای آنها پذیرش شود.

برخی پست ها مشمول استعفا برای کل حوزه های انتخابیه کشور هستند وبرخی صرفا مشمول حوزه های انتخابیه شهرستان ( برای اطلاع از مصادیق پست ها به اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات در سایت استانداری مراجعه نمایند) . کاتدیداها مشمول استعفا بایستی مدارک مرتبط با استعفا و پذیرش رسمی آن را در زمان ثبت نام انتخابات به مجموعه حوزه های انتخابیه تحویل دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به آمادگی اعضای کمیته های انتخابات خاطرنشان کرد: چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت که مقام معظم رهبری عنوان کردند در جلسه بررسی شد و مولفه‌های مختلفی که در این چهار حوزه اثرگذار هستند، مورد تاکید قرار گرفت تا بستر مناسبی برای انتخابات سالم با مشارکت حداکثری در استان فراهم شود.