پ
  • شناسه : 14173
  • 08 آبان 1398 - 14:37
  • 779 بازدید
معاون خدمات شهری شهرداری قدس خبر داد:

جمع آوری و پاکسازی ضایعات ساختمانی مرکز توانبخشی آویژه شهر قدس

جمع آوری و پاکسازی ضایعات ساختمانی مرکز توانبخشی آویژه شهر قدس
جمع آوری و پاکسازی ضایعات ساختمانی مرکز توانبخشی آویژه شهر قدس

حمید کاظمی صیاد معاون خدمات شهری شهرداری قدس، از پاکسازی و حمل نخاله های ساختمانی رها شده در مرکز توانبخشی آویژه خبر داد. شهریرایها، حمید کاظمی صیاد گفت: با توسعه و گسترش ساخت و سازهای عمرانی و تخریب و بازسازی ساختمانها، میزان پسماندها و نخاله های ساختمانی و عمرانی به نحو چشمگیری افزایش یافته است. […]

حمید کاظمی صیاد معاون خدمات شهری شهرداری قدس، از پاکسازی و حمل نخاله های ساختمانی رها شده در مرکز توانبخشی آویژه خبر داد.

شهریرایها، حمید کاظمی صیاد گفت: با توسعه و گسترش ساخت و سازهای عمرانی و تخریب و بازسازی ساختمانها، میزان پسماندها و نخاله های ساختمانی و عمرانی به نحو چشمگیری افزایش یافته است.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس، افزود: از جمله آسیبهای تخلیه خاک و نخاله های ساختمانی در سطح شهر می توان به نا امنی بافت‌های مسکونی، آلودگی‌ در حاشیه جاده‌ها و بزرگراه‌ها، هزینه‌های بالای پاکسازی شهری، آلودگی بصری در سطح شهر، از بین رفتن مرغوبیت و حاصلخیزی خاک نواحی زراعی، خسارات جانبی و مالی به شهروندان در پی حوادث احتمالی و سد معبر، تجمع جوندگان موذی و حشرات، مسدود شدن حریم کانال و رودخانه‌ها اشاره کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به لزوم و اهمیت مهیا بودن فضایی مطلوب از لحاظ بهداشتی برای معلولین و جلوگیری از آلودگیهای زیست محیطی و زیبایی بصری، عملیات جمع آوری و پاکسازی نخاله های ساختمانی در نزدیکی مرکز توانبخشی آویژه توسط عوامل خدمات شهری این شهرداری صورت گرفت.

حمید کاظمی صیاد در خاتمه با بیان اینکه کنترل و نظارت دائمی محورهای مهم جاده های کمربندی و گلوگاه های ورودی شهر از جمله اقدامات مستمر در زمینه پاکسازی نخاله های ساختمانی می باشد، تأکید کرد: طبق تبصره یک ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، تخلیه نخاله‌های ساختمانی و مسدود کردن معابر شهری، اقدامی غیرقانونی محسوب می‌شود و در صورت مشاهده، برابر با مقرارت قانونی در این زمینه، برخورد صورت می گیرد.

برچسب ها

۳ بازارچه عیدانه در نقاط مختلف شهرقدس برپا می‌شود 15 اسفند 1402

۳ بازارچه عیدانه در نقاط مختلف شهرقدس برپا می‌شود

شهریاریها - رییس شورای اسلامی شهرقدس از برپایی ۳ بازارچه عیدانه در نقاط مختلف شهر با هدف ساماندهی بساط‌ گستران و جلوگیری از سد معبر و کاهش ترافیک د روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدسر ایام پایانی سال خبر داد.

صدای انفجار در شهرقدس امنیتی نبود/حادثه حریق مطرح است 27 بهمن 1402

صدای انفجار در شهرقدس امنیتی نبود/حادثه حریق مطرح است

قدس- فرماندار قدس گفت: صدای انفجار در شهرقدس امنیتی نبود و حادثه حریق مطرح است.

برخورد دو دستگاه کامیون بروی پل دامداران هفت جوی حادثه ساز شد 09 مهر 1402

برخورد دو دستگاه کامیون بروی پل دامداران هفت جوی حادثه ساز شد

شهریاریها - برخورد دو دستگاه کامیون به دلیل عدم حق تقدم از سوی راننده در جاده معادن منطقه هفت جوی از توابع شهرستان حادثه ساز شد

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.