جمع‌آوری ۱۱۸ معتاد ولگرد و خطرناک در شهریار
جمع‌آوری ۱۱۸ معتاد ولگرد و خطرناک در شهریار

شهریاریها : جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از اجرای طرح‌ پاکسازی و جمع‌آوری ۱۱۸ معتاد ولگرد و خطرناک در این شهرستان خبر داد.   شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا رستگار گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در مناطق آلوده شهرستان شهریار به اجرا […]

شهریاریها : جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از اجرای طرح‌ پاکسازی و جمع‌آوری ۱۱۸ معتاد ولگرد و خطرناک در این شهرستان خبر داد.

 

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا رستگار گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در مناطق آلوده شهرستان شهریار به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح در ۲۴ ساعت، تعداد ۱۱۸ نفر از معتادان تابلو و خطرناک جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به برخورد قاطع پلیس با مجرمان و مخلان نظم و امنیت گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مأموران را مطلع کرده و یاریگر پلیس در اجرای مأموریت‌هایش باشند.