جلسه ستاد کرونای شهرستان شهریار با هدف واکاوی مسائل مربوط به نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی
جلسه ستاد کرونای شهرستان شهریار با هدف واکاوی مسائل مربوط به نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی
فرماندار شهرستان شهریار: دستگاه های مربوطه به هیچ عنوان تا حل کامل معضل بیماری کوید 19 از کار و تلاش باز نایستند و اقدامات مقتضی در خصوص ضدعفونی معابر شلوغ و پر ازدحام و اجرای پروتکل های بهداشتی در تماهی مکانها را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش شهریاریها ،جلسه ستاد کرونای شهرستان شهریار با حضور طاهری فرماندار شهرستان شهریار، سرهنگ اللهیاری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهریار، غلامی سرپرست معاونت سیاسی انتظامی، اشجعی معاون برنامه ریزی و توسعه و عبدالعلی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهریار، ناصح رئیس شبکه بهداشت و درمان و اعضای ستاد کرونای شهرستان جهت بررسی و ارائه گزارش وضعیت موجود و نحوه کنترل بیماری توسط مسئولین در سطح شهرستان در محل فرمانداری شهریار برگزار شد.

بنا بر این گزارش؛ در این جلسه اعضای ستاد مقابله با کرونا در شهرستان ضمن ارائه گزارش عملکرد مجموعه های ذیربط در کنترل بیماری کوید ۱۹ و بیان پیشنهادات در خصوص راهکارهای پیشگیری و کنترل کوید ۱۹ و نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان، آمادگی همه جانبه خود را برای حضور جدی تر در مقابله با این بیماری منهوس در شرایط بحرانی حال حاضر کشور اعلام نمودند.

فرماندار شهریار با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های نظارتی موظف به اجرای سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در ادارات و سطح شهرستان می باشند مجدانه اعلام نمود که می بایست از تمامی ظرفیت ها برای آگاهی و آموزش اقشار مردم در رعایت بهداشت فردی و فاصله اجتماعی بهره جست و همه ارگان ها، ادارات، شهرداری ها و دهیاری ها مکلف می باشند از ابزارهای لازم برای آموزش شهروندان از هیچ کوششی فروگذار ننمایند.

طاهری همچنین تصریح کرد دستگاه های مربوطه به هیچ عنوان تا حل کامل این معضل از کار و تلاش باز نایستند و اقدامات مقتضی در خصوص ضدعفونی معابر شلوغ و پر ازدحام و اجرای پروتکل های بهداشتی در تماهی مکانها را در دستور کار قرار دهند. نهادهایی چون حمل و نقل عمومی، اصناف و کسبه از جمله بخش هایی هستند که می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی نقش به سزایی در امر کنترل این بحران تا به نتیجه رسیدن یافته های علمی در راستای تولید واکسن مورد نظر داشته باشند.