جشن و شادی مردم غرب استان تهران پس از پیروزی تیم ملی‌
جشن و شادی مردم غرب استان تهران پس از پیروزی تیم ملی‌

شهریاریها : هم اکنون مردم شهرستان‌های رباط کریم، شهریار، اندیشه، ملارد، بوستان و گلستان در خیابان‌ها حضور داشته و سردادن شعارهای ایران – ایران، در حال جشن و شادی هستند. خبرنگار فارس از شهریار گزارش می‌دهد که هم اکنون معابر و خیابان‌های اصلی این شهرستان دارای ترافیک بسیار سنگین بوده و بسیاری از رانندگان خودروها […]

13920326000007_PhotoAشهریاریها : هم اکنون مردم شهرستان‌های رباط کریم، شهریار، اندیشه، ملارد، بوستان و گلستان در خیابان‌ها حضور داشته و سردادن شعارهای ایران – ایران، در حال جشن و شادی هستند.

خبرنگار فارس از شهریار گزارش می‌دهد که هم اکنون معابر و خیابان‌های اصلی این شهرستان دارای ترافیک بسیار سنگین بوده و بسیاری از رانندگان خودروها با روشن کردن چراغ‌ها و زدن بوق‌های ممتد همراه با عابران پیاده شادی می‌کنند.

وضعیت خیابان‌های اصلی دیگر شهرستان‌های غرب استان تهران نیز مشابه شهریار است.

* ایرانی در روزهای سخت شکست‌ناپذیر است

یکی از جوانان شهریاری که خود را مصطفی سعیدی‌ نیک و دانشجو معرفی می‌کند درباره علت حضور خود در خیابان و برپایی جشن به مناسبت صعود تیم ملی می‌گوید: همه خوشحال هستیم و امروز ایرانیان بابت این پیروزی غرورآفرین شاد و سربلند هستند.

وی با اشاره به شرایط تیم ملی پیش از حضور در برابر کره جنوبی گفت: متاسفانه در روزهای اخیر کره‌ای‌ها به ملت ایران و بازیکنان و کادر فنی ما توهین‌هایی کرده و از سوی دیگر این بازی برای ایران ، کره جنوبی و ازبکستان حکم مرگ و زندگی داشت.

این دانشجوی شهریاری ادامه داد: اما از آنجایی که ایرانی در روزهای سخت شکست‌ناپذیر بوده و انگیزه بیشتری پیدا می‌کند، در برابر کره جنوبی توانستیم مردانه مبارزه کرده و به پیروزی مهمی دست یابیم و این موفقیت به طور قطع قلب میلیون‌ها ایرانی در سراسر جهان را شاد کرده است.

سعیدی نیک در پایان تاکید کرد: حضور من و خانواده‌ام در خیابان برای تقسیم شادی با دیگر هموطنان بوده و امیدوارم روند موفقیت‌های ایران در آینده تداوم داشته باشد.

* فرزندان ایران حماسه ورزشی خلق کردند

در شهر اندیشه نیز با یکی دیگر از شهروندان که هم اکنون در خیابان و مشغول شادمانی است، گفت‌وگویی انجام داده و وی که خود را مرتضی جباری معرفی می‌کند، می‌گوید: روز جمعه همه ما به پای صندوق رای رفتیم و به فرموده رهبری معظم انقلاب حماسه  سیاسی بزرگی را خلق کردیم.

وی تاکید کرد: فرزندان ایران در قالب تیم ملی فوتبال نیز امروز همه تلاش خود را انجام داده و با شکست تیم مغرور و بی‌ ادب کره جنوبی، حماسه ورزشی خلق کردند و جای دارد همه ملت ایران به احترام بازیکنان و کادر فنی تیم ملی به خیابان‌ها آمده و آنها را تشویق کنند.

جباری در پایان اظهار داشت: امسال همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سال حماسه آفرینی ملت ایران است و به طور قطع تا پایان سال موفقیت‌های بزرگ دیگری کسب کرده و با این کار پاسخ قاطعی به دشمنان ایران اسلامی خواهیم داد.

بر اساس این گزارش، هم اکنون اکثر شهرستان‌های غرب استان تهران به واسطه پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مملو از شادی و نشاط است.

نیروی انتظامی و پلیس راهور همکاری خوبی با مردم شادمان داشته و مشکلی تا این لحظه در شهرستان‌های غرب استان تهران مشاهده نشده است.