جشنواره ورزشی شهر اندیشه آغاز شد
جشنواره ورزشی شهر اندیشه آغاز شد

شهریاریها : عصر امروز به همت شهرداری و اداره تربیت بدنی شهر جدید اندیشه، جشنواره ورزشی این شهر برای دومین سال متوالی در سالن ایثار افتتاح شد. این جشنواره در ۷ رشته با ۱۲ رویداد کار خود را آغاز کرد که اختتامیه این جشنواره نیز با تجلیل از قهرمانان و معرفی آنها به سطوح بالاتر […]

۱۳۹۱۱۲۱۹۰۰۰۵۸۶_PhotoAشهریاریها : عصر امروز به همت شهرداری و اداره تربیت بدنی شهر جدید اندیشه، جشنواره ورزشی این شهر برای دومین سال متوالی در سالن ایثار افتتاح شد.

این جشنواره در ۷ رشته با ۱۲ رویداد کار خود را آغاز کرد که اختتامیه این جشنواره نیز با تجلیل از قهرمانان و معرفی آنها به سطوح بالاتر در تاریخ ۱۶ دی ماه جاری برگزار خواهد شد.

مسئول اداره تربیت بدنی شهرداری اندیشه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: سال گذشته برگزاری جشنواره ورزشی با استقبال بی‌نظیر ورزش دوستان و شهروندان شهر اندیشه و سایر شهرستان‌ها همراه بود.

هوشیار دیندار ادامه داد: امیدواریم امسال نیز با حضور شهروندان و رقابت ورزشکاران شهرستان و استان، این مسابقه باشکوه بیشتری برگزار شود و شناسایی استعدادهای ورزشی و توجه بیش از پیش جوانان و نوجوانان به موضوع ورزش خروجی این کار باشد.

وی زیرساخت‌های ورزشی موجود در شهر اندیشه را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: مدیریت شهری با ایجاد طرح و پروژه‌های ورزشی توجهی ویژه به حوزه ورزش که می‌توان از آن به عنوان سرمایه‌گذاری برای منطقه و کشور یاد کرد، داشته‌اند و امروز شهر جدید اندیشه به دلیل دارا بودن زیرساخت‌های مناسب ورزشی میزبان جشنواره ورزشی شده است.

مسئول اداره تربیت بدنی شهرداری اندیشه به برخی از اقدامات انجام‌شده توسط این اداره پرداخت و بیان کرد: کار و برنامه‌های خوبی در موضوع ورزش در شهر جدید اندیشه انجام شده است که راه‌اندازی سالن ورزشی جوانمردان، واگذاری ورزشگاه ولایت به بخش خصوصی با نظارت تربیت بدنی شهرداری، حمایت و کمک به تیم‌های سطح شهر، کمک به برگزاری مسابقات که تربیت بدنی شهر و شهرستان پیگیر بوده است جزء این اقدامات است.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی و تبلیغ قهرمانان در سطح شهر، پیگیری برای ایجاد زمین چمن مصنوعی، پیگیری برای ساخت زمین تنیس در مجموعه ورزشی ایثار و … از جمله عملکردهای این اداره در راستای اهداف مدیریت شهری بوده است.

دیندار تصریح کرد: اعزام تیم والیبال و تکواندو بانوان به مسابقات قهرمانی استان، میزبانی قهرمانی کاراته بانوان کشور در سالن ایثار، میزبانی مسابقات قهرمانی نینجارنجر در سالن ایثار، برگزاری مسابقات فوتسال به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز از دیگر اقدامات بوده است.

وی به راه‌اندازی ورزش‌های همگانی در سطح شهر نیز اشاره کرد و گفت: وظیفه ذاتی ما بسط و گسترش ورزش‌های همگانی و حمایت از ورزش شهروندی است که راه‌اندازی ورزش‌های صبحگاهی در ورزشگاه‌ها، پارک‌ها و آموزش در سالن‌ها با به‌کارگیری مربیان مجرب از جمله اقدامات ما در موضوع ورزش همگانی بوده است.

مسئول اداره تربیت بدنی شهرداری اندیشه در پایان ضمن قدردانی از کمک‌های شهردار و معاون اداری مالی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری، قاسمی مدیر شبکه رادیویی ورزش که مشاوره‌های خوبی در موضوع ورزش ارائه داده است و همکاران خود در واحد تربیت بدنی قدردانی کرد و متذکر شد: شهر اندیشه قابلیت‌های خوبی برای ارتقای سطح کیفی ورزش را در خود جای داده است که امیدواریم به همت مسئولان و با رفع مشکلات و موانع، گام‌های ارزنده‌ای را در راستای حمایت از ورزش ورزشکاران شهر اندیشه برداریم و این منطقه را به عنوان قطب ورزشی معرفی کنیم.