جشنواره هنرهای تجسمی شهرستان شهریار برگزار خواهد شد
جشنواره هنرهای تجسمی شهرستان شهریار برگزار خواهد شد

شهریاریها : مدیر اجرایی جشنواره هنرهای تجسمی شهرستان شهریار از برگزاری این جشنواره در آینده نزدیک در سطح شهرستان های شهریار، قدس و ملارد خبر داد. به گزارش شهریاریها ،حامد معصومی در این خصوص گفت: نخستین جشنواره در تابستان سال گذشته برگزار شد که بازتاب مناسبی نیز در رسانه ها و جمع هنرمندان داشته است […]

شهریاریها : مدیر اجرایی جشنواره هنرهای تجسمی شهرستان شهریار از برگزاری این جشنواره در آینده نزدیک در سطح شهرستان های شهریار، قدس و ملارد خبر داد.

به گزارش شهریاریها ،حامد معصومی در این خصوص گفت: نخستین جشنواره در تابستان سال گذشته برگزار شد که بازتاب مناسبی نیز در رسانه ها و جمع هنرمندان داشته است و به تایید داوران آثار در سطح بالا و کشوری بوده است.

وی افزود: به حول و قوه الهی و با حمایت های شورای اسلامی شهر و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهریار دومین جشنواره آن امسال تا پایان تابستان در شهریار برگزار می گردد و بزودی نحوه، مراحل ثبت نام و چگونگی شرکت هنرمندان سه شهرستان در آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

گفتنی است نشست هماهنگی کمیته اجرایی و دبیران جشنواره برای بررسی راهکارهای بهتر اجرا و الکترونیکی بودن فعالیت های آن تشکیل جلسه دادند و به افزودن هنرهای سنتی رشته اصیل ایرانی و اسلامی تذهیب و مینیاتور علاوه بر رشته های قبلی عکاسی، خوشنویسی و نقاشی، رای مثبت دادند.

وبگاه این جشنواره : www.yafsh.com

DSC_4746fr100w1024