جشنواره هنرهای تجسمی بزودی در شهریار برگزار می شود
جشنواره هنرهای تجسمی بزودی در شهریار برگزار می شود

شهریاریها : مدیر اجرایی جشنواره هنرهای تجسمی شهریار از برگزاری این جشنواره در سطح شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در آینده ای نزدیک خبر داد.  حامد معصومی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جشنواره هنرهای تجسمی تابستان سال گذشته برای نخستین بار در شهریار برگزار شد که با استقبال خوبی نیز از سوی هنرمندان […]

A0186954شهریاریها : مدیر اجرایی جشنواره هنرهای تجسمی شهریار از برگزاری این جشنواره در سطح شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در آینده ای نزدیک خبر داد.

 حامد معصومی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جشنواره هنرهای تجسمی تابستان سال گذشته برای نخستین بار در شهریار برگزار شد که با استقبال خوبی نیز از سوی هنرمندان روبور شد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه طبق ارزیابی داوران، جشنواره سال گذشته به لحاظ کمیت و کیفیت در سطح مطلوبی قرار داشت، در سالجاری نیز بنابر برنامه ریزیها صورت گرفته، این جشنواره بهتر و کیفیتر از کذشته در شهریار برگزار خواهد شد.

وی گفت: با حمایتهای شورای اسلامی شهر و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهریار، دومین جشنواره  هنرهای تجسمی تا پایان فصل تابستان در سه شهرستان شهریار، قدس و ملارد برگزار می شود که در این زمینه بزودی نحوه ثبت نام و مراحل حضور هنرمندان سه شهرستان، به اطلاع عموم می رسد.

مدیر اجرایی جشنواره هنرهای تجسمی شهرستان شهریار از نشست هماهنگی کمیته اجرایی و دبیران جشنواره برای بررسی راهکارهای بهتر اجرا و الکترونیکی بودن فعالیتهای این جشنواره خبر داد و یادآور شد: در این جلسه با نظر موفق اعضا مصوب شد که علاوه بر رشته های پیشین شامل عکاسی، خوشنویسی و نقاشی، هنرهای سنتی رشته اصیل ایرانی و اسلامی تذهیب و مینیاتور نیز به بخشهای این جشنواره افزوده شود.