جزئیات تصادف فرزاد حسنی در جاده چالوس
جزئیات تصادف فرزاد حسنی در جاده چالوس

شهریاریها :امین طارمی، تهیه‌کننده و مجری به تشریح جزئیات تصادف خودروی حامل وی و فرزاد حسنی و دو تن دیگر در جاده کرج – چالوس پرداخت. امین طارمی در گفتگو با خبرنگار مهر در البرز، وضعیت جوی نامناسب و لغزندگی جاده را علت اصلی تصادف خودروی حامل وی، فرزاد حسنی، علی مرادی و سعید گلابگیر […]

IMG15252012شهریاریها :امین طارمی، تهیه‌کننده و مجری به تشریح جزئیات تصادف خودروی حامل وی و فرزاد حسنی و دو تن دیگر در جاده کرج – چالوس پرداخت.

امین طارمی در گفتگو با خبرنگار مهر در البرز، وضعیت جوی نامناسب و لغزندگی جاده را علت اصلی تصادف خودروی حامل وی، فرزاد حسنی، علی مرادی و سعید گلابگیر از تهیه کنندگان و مجریان سیما دانست.

وی افزود: بلافاصله پس از تصادف و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان شهید مدنی کرج و بخش اورژانس منتقل و خوشبختانه پس از مداوای سرپایی از بیمارستان مرخص شدیم.

طارمی ادامه داد: من و فرزاد حسنی دچار کوفتگی شدید شدیم و فرزاد حسنی به دلیل فشار کمربند کمی آسیب بیشتری دیده که خوشبختانه در حال حاضر در حال استراحت و روبه بهبودی است و در بیمارستان بستری نشده است.

وی صدمه وارد شده به سعید گلابگیر دیگر سرنشین این خودرو را کمی شدیدتر از دیگران دانست و ابراز امیدواری کرد: وی نیز هر چه سریعتر بهبود یابد.

این تهیه‌کننده و مجری همچنین ضمن قدردانی از هنرمندان و اهالی رسانه که جویای حال مصدومان این حادثه بودند تاکید کرد: حال همه گروه هنرمندی که عازم شمال کشور برای اجرای برنامه ارگانی خوب است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، این حادثه در بامداد یکشنبه حدود ساعت 2 و 30 دقیقه در تونل 7 جاده چالوس روی داده و سعید گلابگیر نیز راننده و خودروی مقابل تندر بوده است.