جذب 2200 حامی توسط کمیته امداد شهریار
جذب 2200 حامی توسط کمیته امداد شهریار

شهریاریها : رئیس کمیته امداد شهریار از جمع آوری 6.2 میلیارد ریال کمکهای مردمی و جذب دو هزار و 200 حامی برای کمک به نیازمندان این شهرستان طی سالجاری خبر داد. حجت زندلاف در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رسالت اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمک به نیازمندان و حمایت از مددجویان و خانواده […]

A0336791شهریاریها : رئیس کمیته امداد شهریار از جمع آوری 6.2 میلیارد ریال کمکهای مردمی و جذب دو هزار و 200 حامی برای کمک به نیازمندان این شهرستان طی سالجاری خبر داد.

حجت زندلاف در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رسالت اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمک به نیازمندان و حمایت از مددجویان و خانواده های بی بضاعت است که تحقق این مهم بدون تعامل و حضور پررنگ خیرین نیک اندیش و نیکوکاران، امکانپذیر نیست.

ارائه خدمات به 7800 مددجوی تحت پوشش کمیته در شهریار

این مسئول عنوان کرد: کمیته امداد شهرستان شهریار در حال حاضر بالغ بر هفت هزار و 800 مددجو در قالب چهار هزار و 620 خانوار را تحت پوشش دارد و به ارائه خدمات به آنها می پردازد.

وی ادامه داد: طی چهار ماه نخست سالجاری، مبلغ 6 میلیارد و 216 میلیون و 865 هزار ریال کمکهای مردمی از صنودقهای صدقات سطح شهر و داخل منازل جمع آوری شده است که این مبالغ همراه با اعتبارات دولتی، صرف اموری همچون پرداخت مستمری، هزینه درمان، امور فرهنگی، معیشتی و… مددجویان می شود.

جدب 2200 حامی شهریاری در ماه مبارک رمضان

رئیس کمیته امداد شهریار افزود: همچنین به منظور جذب کمکهای مردمی و افزاش حضور حامیان و خیرین، واحد مشارکتهای مردمی طی ماه مبارک رمضان در بیش از 14 مسجد بزرگ شهرستان اقدام به حامی یابی ایتام و خانواده های محسنین ( غیر ایتام) کرده است که با استقبال گسترده ای از سوی مردم نیکوکار شهرستان روبرو شد.

زندلاف از جذب دو هزار و 200 حامی در سالجاری خبر داد و گفت: همچنین به منظور بهره مندی از ظرفیت مراکز بزرگ شهر تهران، نیروهایی از سوی کمیته امداد شهریار جهت برگزاری طرح اکرام ایتام در این منطقه اعزام شدند.

جمع آوری 472 میلیون ریال فطریه

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیگر اقدامات این نهاد حمایتی اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به پایان ماه مبارک رمضان، طبق سنوات گذشته در آخرین جمعه این ماه مبارک که به عنوان روز قدس نامگذاری شده است، به منظور جمع آوری کمک برای مردم ستمدیده فلسطین، در چهار مصلی شهرستان چادرهایی برپا شد.

این مسئول افزود: در این زمینه حدود 30 میلیون ریال کمک مردمی جمع آوری شد، همچنین با پایان ماه مبارک رمضان و پرداخت فطریه از سوی مردم مومن شهرستان، بالغ بر 472 میلیون ریال جمع آوری و در سرفصلهای مختلف صرف کمک به نیازمندان، خانواده های بی بضاعت و ایتام تحت پوشش شد.

برپایی ضیافت افطار برای 7600 مددجوی تحت پوشش

رئیس کمیته امداد شهریار عنوان کرد: در سالجاری با توجه به استفاده بهینه از ظرفیتهای شهرستان، بحمدالله عملکرد کمیته امداد در مسیر کمک به محرومان و ایتام به ویژه در ماه مبارک رمضان موفق تر و بهتر از گذشته بوده است.

وی دریافت هدایا به مبلغ 100 میلیون ریال، اهدای زمین برای رفع نیاز سه مددجو، برپایی ضیافت افطار توسط دانشگاه ها، شرکتها، حامیان و خیرین با هزینه ای بیش از یک میلیارد و 204 میلیون ریال، ضیافت افطار از سوی کمیته امداد شهرستان برای هفت هزار و 600 مددجو با هزینه ای بالغ بر 445 ملیون ریال و… را از جمله اقدامات حمایتی این نهاد و خیرین در ماه مبارک رمضان سالجاری اعلام کرد.