جاده های غرب استان تهران لغزنده است
جاده های غرب استان تهران لغزنده است

شهریاریها : رییس پلیس راه غرب استان تهران ازلغزنده بودن سطح جاده های غرب استان تهران خبر داد. سرهنگ حامد محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی ورود سامانه بارشی سرد از روز گذشته به استان تهران و بارش باران در محورهای مواصلاتی غرب استان تهران، در حال حاضر در این محور […]

شهریاریها : رییس پلیس راه غرب استان تهران ازلغزنده بودن سطح جاده های غرب استان تهران خبر داد.

سرهنگ حامد محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی ورود سامانه بارشی سرد از روز گذشته به استان تهران و بارش باران در محورهای مواصلاتی غرب استان تهران، در حال حاضر در این محور شاهد بارش باران هستیم.

محمودی افزود: با توجه به ادامه دار بودن بارش ها در این محورها سطح جاده‌ها لغزنده است.

وی با اشاره به بارش پراکنده باران در دیگر محورهای مواصلاتی و لغزنده بودن سطح جاده، به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خودروی خود را به وسایل و تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند و افرادی که قصد تردد در این جاده‌ها را دارند باید با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی بابیان این‌ که همکاران در سطح جاده‌های غرب استان تهران مستقر هستند و با هرگونه تخلف برخورد می‌کنند، افزود: رانندگان بااحتیاط بیشتری تردد کنند.

رئیس پلیس‌راه غرب استان تهران از رانندگان خواست پیش از حرکت از سلامت خودرو اطمینان حاصل کرده و از هرگونه شتاب‌زدگی هنگام رانندگی در طول مسیر خودداری کنند.