ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی در دفاتر پیشخوان دولت
ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی در دفاتر پیشخوان دولت

شهریاریها : ناصر رجبی امروز  در کرج با اعلام این که ثبت‌نام‌ها از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان از 26 فروردین ماه آغاز می‌شود افزود: این ثبت نام‌ها همزمان با سراسر کشور از طریق دفاتر پیشخوان دولت آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. وی ادامه داد: در صورت نیاز […]

13911221000586_PhotoAشهریاریها : ناصر رجبی امروز  در کرج با اعلام این که ثبت‌نام‌ها از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان از 26 فروردین ماه آغاز می‌شود افزود: این ثبت نام‌ها همزمان با سراسر کشور از طریق دفاتر پیشخوان دولت آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در صورت نیاز فرمانداران و بخشداران نیز آمادگی دارند نسبت به ثبت نام از کاندیداها به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

این مسئول تاکید کرد: افراد پس از ثبت‌نام باید برای تکمیل پرونده خود به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کنند.

رجبی خاطرنشان کرد: هیئت‌های نظارت، عوامل اجرایی، نیروهای ستادی و پشتیبانی برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات تلاش می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز خاطرنشان کرد: نام‌نویسی نامزدهای انتخابات شوراها توسط دفاتر منتخب پیشخوان دولت انجام خواهد شد و این قدمی در راستای الکترونیکی‌سازی خدمات دولت می‌باشد تا روند ثبت نام کاندیداها به جای مراجعه به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، توسط دفاتر پیشخوان دولت انجام شود.

به گفته وی تحقق این مهم گامی موثر در راستای تحقق دولت الکترونیک است که باید از سوی سایر دستگاه‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد.