ثبت رکوردهای جدید روپایی توسط جوانان شهریاری
ثبت رکوردهای جدید روپایی توسط جوانان شهریاری
شهریاریها - آرین صدری با لباس آتش‌نشانی موفق شد ۳ هزار و ۶۴۰ بار روپایی با لباس آتش‌نشانی و با توپ فوتبال و مهدی حب درویش با ۸ هزار و ۴۰۰ بار روپایی به‌صورت روبه عقب را رکورد زدند.‌

به گزارش شهریاریها ، جوانان ورزشکار شهریاری آرین صدری و مهدی حب درویش موفق شدند طی مدت یک ساعت مسافتی به ظاهر کوتاه ولی دشوار و طاقت فرسا را به صورت حرکت رو به عقب و از بین ۵۰ مانع با فاصله ۸۰ سانتی متر با موفقیت بپیمایند.

 آرین صدری با لباس سنگین آتش نشانی موفق شد با توپ فوتبال ۳ هزار و ۶۴۰ بار روپایی به صورت حرکت رو به عقب و زیگزاگی را به نام خود ثبت کند.

صدری هدف از استفاده از لباس آتش‌نشانی را علاقه زیادش به این حرفه و امداد و نجات دانست و گفت: از کودکی به این حرفه و لباس مقدس علاقه داشتم و به همین دلیل نخستین رکوردم را با این لباس ثبت کردم تا گوشه‌ای از سختی‌هایی را که آتش‌نشانان برای نجات افراد گرفتار در حوادث تحمل می‌کنند نشان دهم.

این قهرمان ورزشی که از ۱۱ سالگی به طور حرفه‌ای و در پست مهاجم، فوتبال بازی می‌کند تا کنون در تیم‌های متعددی بازی داشته و از ۳ سال پیش ورزش روپایی و حرکات نمایشی با توپ را کنار  مهدی حب درویش تمرین می‌کند.

آرین صدری از ۳ ماه پیش برای ثبت این رکورد روزانه ۴ تا ۵ ساعت بصورت انفرادی یا درکنار مربی خود با لباس آتش‌نشانی روپایی زد.

همچنین مهدی حب درویش هم با تیله ۸ هزار و ۴۰۰ بار روپایی به‌صورت حرکت رو به عقب به نام خود ثبت کرد.

حب درویش درخصوص این رکوردها گفت: تصاویر و مستندات این رکورد به سازمان ثبت رکورد‌های جهانی گینس ارسال می‌شود تا بعنوان افتخاری جدید برای کشورمان به ثبت برسد.