ثبت اولین حادثه چهارشنبه سوری در شهریار/۴ نوجوان مصدوم شدند
ثبت اولین حادثه چهارشنبه سوری در شهریار/۴ نوجوان مصدوم شدند
شهریار- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار از وقوع اولین چهارشنبه سوزی در شهریار خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ نوجوان مصدوم شده اند.

به گزارش شهریاریها ،حمید رضا دمر چی لو شامگاه یکشنبه از وقوع اولین حادثه چهارشنبه سوری در شهریار خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۱۷:۴۳ امروز یکشنبه بیست و دوم اسفند ماه هزار و چهارصد یک مورد حادثه انفجار ناشی از مواد محترقه واقع در شهریار، وائین، انتهای بلوار جویبار به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار اطلاع داده شد.

وی افزود: پس از اطلاع حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه مرکزی به همراه مهدی پوراحمدی معاونت عملیات سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

دمرچی لو با بیان اینکه در مدت زمان سه دقیقه نیروها به محل رسیدند گفت: پس از حضور همکاران مشاهده کردند که چهار نوجوان در محوطه باز مشغول ترکیب اکلیل سرنج بودند که به یکباره انفجاری رخ می‌دهد و خوشبختانه حجم مواد کم بوده و آنقدری نبوده که موجب شعله وری یا تخریب و خسارت به ساختمان شود اما هر چهار نفر از ناحیه سر، صورت دچار مصدومیت شده بودند که ضمن ایمن سازی کامل محل افراد مصدوم با همکاری عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار عنوان داشت: از خانواده‌ها تقاضا داریم که بیش از پیش مراقب رفتار فرزندان خود باشند. بهتر است که والدین فرزندان خود را نسبت به خطرات استفاده از این وسایل آگاه کنند.