تیم ملی تکواندو عازم مکزیک شد
تیم ملی تکواندو عازم مکزیک شد

گروه ورزش شهریاریها : اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان صبح امروز تهران را به مقصد “پائوبلا”ی مکزیک ترک کردند.  این دوره از رقابتها 24 تیرماه به میزبانی مکزیک با حضور 871 تکواندو کار از سراسر جهان در شهر “پائوبلا” آغاز می شود. در حالی که […]

IMG12220272گروه ورزش شهریاریها : اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان صبح امروز تهران را به مقصد “پائوبلا”ی مکزیک ترک کردند.

 این دوره از رقابتها 24 تیرماه به میزبانی مکزیک با حضور 871 تکواندو کار از سراسر جهان در شهر “پائوبلا” آغاز می شود. در حالی که تیم چهار نفره بانوان یک روز زودتر تهران را به قصد حضور در این مسابقات ترک کرده بود، بامداد امروز پنجشنبه نیز اعضای تیم مردان و رئیس و دبیر فدراسیون به همراه دو داور بین المللی راهی مکزیک شدند.
امید عمیدی،‌ مسعود حجی زواره،‌ محمد خمسه،‌ سجاد مردانی،‌ بهنام اسبقی،‌ هادی مستعان،‌ احسان نقیب زاده و مهدی خدابخشی اعضای تیم ، سید محمد پولادگر سرپرست تیم‌،‌ غلامحسن ذوالقدری مدیر تیم،‌ مرتضی کریمی سرمربی مرتضی سلطانی و هادی افشار مربیان تیم، شهرام اربابی و حافظ مهدوی به عنوان داور بین المللی،‌ ساعت 3:05 بامداد امروز تهران را به قصد فرانکفورت ترک کردند تا پس از توقفی کوتاه راهی مکزیکو سیتی شوند.
 طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری، مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در سال 2013 از روز 24 تیرماه (15 جولای) با برگزاری مبارزات اوزان 46- کیلوگرم بانوان و 58- کیلوگرم مردان آغاز می‌شود که فریده رشیدی و هادی مستعان نمایندگان کشورمان خواهند بود.
لازم به ذکر میباشد دکتر هادی افشار ( از شهرستان شهریار ) بعنوان مربی بدنساز تیم ملی کشورمان را در این مسابقات همراهی می کند.