تکمیل بیمارستان امام خمینی ره مهمترین اولویت شهر شهریار
تکمیل بیمارستان امام خمینی ره مهمترین اولویت شهر شهریار

شهریاریها : در این نشست مشکلات و مسائل پیش روی احداث بیمارستان امام خمینی (ره) با حضور اعضای شورای شهر و مدیر عامل و هیآت امنای بیمارستان برگزار و راهکارهای رفع موانع به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. مهدور رئیس شورای شهر در ادامه افزود : این بیمارستان یکی از پروژه های بسیار مهم […]

مهدورشهریاریها : در این نشست مشکلات و مسائل پیش روی احداث بیمارستان امام خمینی (ره) با حضور اعضای شورای شهر و مدیر عامل و هیآت امنای بیمارستان برگزار و راهکارهای رفع موانع به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

مهدور رئیس شورای شهر در ادامه افزود : این بیمارستان یکی از پروژه های بسیار مهم شهر ما می باشد که مستقیماً با سلامت و رفاه شهروندان پیوند خورده است و تاکنون تلاش مستمری از سمت  مجموعه شورا و شهرداری و تمامی مسئولین شهری و شهرستانی جهت رفع موانع پیش رو صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد : این بیمارستان می تواند پس از اتمام ، بعنوان مرکز درمانی در غرب استان تهران خدمات درمانی را ارائه و از حجم ترافیک مراجعه کنندگان به تهران را بکاهد .

رئیس شورای اسلامی شهر شهریار و عضو هیات امنای بیمارستان امام خمینی ره با تاکید بر اینکه در ساخت بیمارستان امام خمینی ره از هیچ‌گونه همکاری‌ای دریغ نخواهیم کرد افزود : مدیریت شهری برای کمک به بخش بهداشت و درمان با توجه به امکانات موجود همکاری‌های لازم را انجام خواهیم داد .

گفتنی است ، این جلسه با حضور  اعضای شورای شهر ، مدیر عامل و هیآت امنای بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار برگزار و هریک از اعضا  نقطه نظرات خود را بیان نمودند .