تکذیب الحاق بخشی از اراضی شهریار و ملارد به پرند
تکذیب الحاق بخشی از اراضی شهریار و ملارد به پرند
شهرستان شهریار - استاندار تهران ضمن تکذیب ادعای مطرح شده مبنی بر الحاق بخشی از اراضی شهرستان‌های شهریار و ملارد به پرند جهت استقرار بخشداری، گفت: هر گونه الحاق و انتزاع مسیر قانونی مشخصی دارد و این موضوع نه در دستور کار بوده و نه پیشنهاد شده است.

به گزارش شهریاریها ،خبری از قول فرماندار شهرستان رباط‌کریم مبنی بر الحاق ۴۴۰ هکتار زمین به اضافه الحاق دائم بخشی از شهرستان‌های شهریار و ملارد به شهر پرند جهت استقرار بخشداری منتشر شد که واکنش‌های مختلفی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران‌ صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان شهریار در جمع خبرنگاران در این رابطه، اظهار کرد: به این شکل نیست که به راحتی گفته شود ۴۰۰ هکتار به حوزه دیگری اضافه شد و تقسیمات کشوری و سرزمینی برای خود تعریفات مشخص و برنامه‌ریزی دارد.

وی تصریح کرد: هرگونه الحاق و انتزاع مسیر قانونی مشخصی دارد و این موضوع الحاق اراضی از شهریار و ملارد به پرند نه در دستور کار بوده و نه پیشنهاد آن بوده و گمان کنم از شایعات و صحبت‌های فضای مجازی است.

نورالله طاهری فرماندار شهریار نیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار با اشاره به این موضوع، گفت: این موضوع امروز توسط استاندار محترم تهران تکذیب شد و ما نیز تکذیب می‌کنیم.

فرماندار شهریار با اشاره به بی‌اساس خواندن و عدم وجاهت قانونی این ادعا بیان کرد: مکاتبات این موضوع نیز موجود است و ادعای مطرح شده بی‌اساس است و به هیچ عنوان انتزاعی از شهرستان شهریار و الحاق به شهر پرند صورت نخواهد گرفت.