توقیف تریلر حامل 57 کیلوگرم حشیش در استان البرز
توقیف تریلر حامل 57 کیلوگرم حشیش در استان البرز

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس استان البرز، علی کامرانی‌صالح گفت: در پی کنترل افراد و باندهای توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در جریان فعالیت دو نفر که در امر تهیه و انتقال محموله‌های مواد مخدر از شهرهای جنوبی به استان البرز و تهران فعالیت داشتند، قرار گرفتند. وی افزود: ماموران با تشدید […]

مخدرشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس استان البرز، علی کامرانی‌صالح گفت: در پی کنترل افراد و باندهای توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در جریان فعالیت دو نفر که در امر تهیه و انتقال محموله‌های مواد مخدر از شهرهای جنوبی به استان البرز و تهران فعالیت داشتند، قرار گرفتند.

وی افزود: ماموران با تشدید اقدامات اطلاعاتی دریافتند که نامبردگان اخیراً محموله مواد مخدر را تحویل گرفته و قرار است مواد مخدر مذکور را در پوشش بار مواد شیمیایی از شهرهای جنوبی کشور وارد استان البرز کنند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: بلافاصله دو تیم عملیاتی به مسیرهای تردد احتمالی خودرو اعزام شدند و پس از مشاهده خودرو مورد نظر آن را تحت تعقیب قرار دادند.
کامرانی‌صالح خاطرنشان کرد: پس از گذشت دقایقی از تعقیب خودرو در نهایت در ابتدای حوزه استحفاظی استان البرز و در محورهای ورودی به این استان خودرو توقیف، دو سرنشین آن دستگیر و به همراه تریلر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

لازم به ذکر است، در بازرسی از بار خودرو که حاوی کیسه‌های مواد شیمیایی بود، سه گونی مواد مخدر از نوع حشیش در 56 بسته به وزن تقریبی 57 کیلوگرم که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.