توسعه مراکز درمانی و بهداشتی در شهرستان شهریار ضروری است
توسعه مراکز درمانی و بهداشتی در شهرستان شهریار ضروری است

گروه پزشکی شهریاریها : جمشید واشانی طی نشستی که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شهرستان به واسطه افزایش جمعیت نیاز دارد تا مراکز درمانی و بهداشتی نیز در آن توسعه یابد. وی ادامه داد: در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هفته سلامت، چهار پایگاه بهداشتی […]

vezart-behdashtگروه پزشکی شهریاریها : جمشید واشانی طی نشستی که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شهرستان به واسطه افزایش جمعیت نیاز دارد تا مراکز درمانی و بهداشتی نیز در آن توسعه یابد.

وی ادامه داد: در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هفته سلامت، چهار پایگاه بهداشتی و درمانی در شهریار افتتاح می‌شود که گامی مؤثر در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم است.

این مسئول با اعلام اینکه این چهار مرکز در مناطق مختلف این شهرستان به بهر‌ه‌برداری خواهد رسید، افزود: این پایگاه‌های بهداشتی در مناطق اسدآباد، مصطفی خمینی، اسلام‌آباد و امیریه افتتاح خواهند شد.

وی تأکید کرد: توسعه مراکز درمانی در مناطق مختلف این شهرستان با جدیت ادامه دارد و براساس برنامه‌ریزی‌ها این مراکز در شهریار توسعه خواهد یافت.

واشانی در پایان سخنان خود به شعار هفته سلامت با عنوان فشار خون را جدی بگیریم اشاره کرد و اذعان داشت: هفته سلامت فرصت مغتنمی برای اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی‌های عمومی در زمینه بیماری‌ها است، بنابراین امسال نیز اجرای برنامه‌های این هفته را با محوریت بیماری فشار خون آغاز کردیم.