توسعه امکانات ورزشی در شهرستان قدس ضروری است
توسعه امکانات ورزشی در شهرستان قدس ضروری است

شهریاریها : علی‌اکبر شالی در شهرستان قدس اظهار داشت: این شهرستان دارای قابلیت‌های فراوانی در زمینه ورزش است لذا باید تمامی تمهیدات لازم به منظور توسعه این مهم در قدس انجام شود. وی ادامه داد: در شهرستان قدس ورزشکاران بسیاری وجود دارد که در اغلب رشته‌های ورزشی فعالیت می‌کنند اما به دلیل کمبود امکانات ورزشی […]

متفرقهشهریاریها : علی‌اکبر شالی در شهرستان قدس اظهار داشت: این شهرستان دارای قابلیت‌های فراوانی در زمینه ورزش است لذا باید تمامی تمهیدات لازم به منظور توسعه این مهم در قدس انجام شود.

وی ادامه داد: در شهرستان قدس ورزشکاران بسیاری وجود دارد که در اغلب رشته‌های ورزشی فعالیت می‌کنند اما به دلیل کمبود امکانات ورزشی فعالیت‌های آنان زیاد چشمگیر نیست.

شالی با تأکید بر اینکه استعدادهای ورزشکاران در این شهرستان بسیار خوب است افزود: در این راستا باید تمامی امکانات و تجهیزات ورزشی را در شهرستان قدس با توسعه و رشد همراه کنیم تا بتوانیم فعالیت ورزشکاران را در رشته‌های مختلف به استانداردها نزدیک کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان قدس تأکید کرد: ترویج فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف مردم و انجام ورزش‌های همگانی نیز از دیگر اولویت‌هایی است که باید به منظور توسعه سلامت مردم در این شهرستان انجام شود.

شالی ادامه داد: در این شهرستان با توجه به کمبودها، بیش از 12 ملی‌پوش در رشته‌های مختلف و صدها قهرمان و ورزشکار حضور دارند.

وی تأکید کرد: حضور این افراد نشان‌دهنده ظرفیت و توانمندی این شهرستان در زمینه ورزش است.

وی اظهار کرد: ورزشکاران شهرستان با همت و تلاش توانستند مقام‌های مناسبی برای ایران اسلامی کسب کنند و شاهد افتخارآفرینی آنان در عرصه‌های ورزشی کشوری و بین‌المللی بودیم.