تهران قهرمان رقابتهای بدمینتون قهرمانی کشور در زنجان شد
تهران قهرمان رقابتهای بدمینتون قهرمانی کشور در زنجان شد

شهریاریها :  سرپرست هئیت بدمینتون استان زنجان گفت: تیم تهران در مسابقات قهرمانی بدمینتون مردان بزرگسال ایران که در زنجان برگزار می شد، به مقام قهرمانی دست یافت. مرتضی ولی دروی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مرحله فینال بخش تیمی این دوره از رقابت ها شامگاه سه شنبه برگزار شد که تیم زنجان […]

شهریاریها :  سرپرست هئیت بدمینتون استان زنجان گفت: تیم تهران در مسابقات قهرمانی بدمینتون مردان بزرگسال ایران که در زنجان برگزار می شد، به مقام قهرمانی دست یافت.
مرتضی ولی دروی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مرحله فینال بخش تیمی این دوره از رقابت ها شامگاه سه شنبه برگزار شد که تیم زنجان بعد از تهران در مکان دوم جای گرفت و تیم های گیلان و اصفهان نیز بطور مشترک سوم شدند.

وی ادامه داد: مسابقات بخش انفرادی و دو نفره این رقابت ها نیز که از صبح چهارشنبه آغاز شده به ترتیب با حضور 76 و 70 بدمینتون باز درحال برگزاری است.

ولی دروی ادامه داد: اشکان فصاحتی و محمدرضا خانجانی از تهران و امید و شهرام کرمی از اصفهان مسابقه فینال دو نفره بدمینتون قهرمانی کشور را برگزار می‌کنند.

وی افزود: هر کدام از تیم ها با هفت بازیکن، یک مربی و یک سرپرست دررقابت های زنجان حاضر شده اند و قریب به 30 داور مجرب و توانمند نیز این بازی ها را قضاوت می کنند.