تهرانی ها ماهانه ۷۰۰ میلیارد تومان یارانه می گیرند
تهرانی ها ماهانه ۷۰۰ میلیارد تومان یارانه می گیرند

شهریاریها :معاون امور اقتصادی استانداری تهران ا بیان این که ماهانه ٧٠٠ میلیارد تومان یارانه در این استان گفت: بودجه عمرانی استان تهران در سال ٩۵ ، ٣٣٠ میلیارد تومان بود. محمد امامی امین پیش از ظهر سه شنبه در نشستی با موضوع هدفمندسازی یارانه ها با محوریت طرح پژوهشی میزان اثربخشی اجرای طرح هدفمندی […]

شهریاریها :معاون امور اقتصادی استانداری تهران ا بیان این که ماهانه ٧٠٠ میلیارد تومان یارانه در این استان گفت: بودجه عمرانی استان تهران در سال ٩۵ ، ٣٣٠ میلیارد تومان بود.

محمد امامی امین پیش از ظهر سه شنبه در نشستی با موضوع هدفمندسازی یارانه ها با محوریت طرح پژوهشی میزان اثربخشی اجرای طرح هدفمندی یارانه ها با تأکید بر پیامدهای مثبت و منفی در بخش اجتماعی و فرهنگی طرح طی سخنانی گفت: در دولت انتظار این است که منابع هدفمندی یارانه ها که صاحب اصلی آن مردم هستند در جهت کمک به بهبود معیشت مردم به کار رود.

وی افزود:مدل توزیع و نشر پول در میان مردم نه تنها به رفاه و معیشت کمک نکرد بلکه آثار تورمی آن جامعه را فرا گرفت.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران ادامه داد: دولت هر اقدامی انجام دهد باید مشارکت آحاد جامعه را به همراه داشته باشد، امیدواریم در هدفمندی یارانه ها با مشارکت مدنی از حجم گسترده منابع استفاده بهتری شود.

امامی امین با بیان این که ماهانه ٧٠٠ میلیارد تومان یارانه در استان تهران توزیع می شود تاکید کرد:بودجه عمرانی استان تهران در سال ٩۵ ، ٣٣٠ میلیارد تومان بود درحالیکه می توانستیم از منابع یارانه ها در بخش های بهبود حمل و نقل عمومی ارزان استفاده کنیم.

وی گفت: در حال حاضر ١٠٠ سازمان اتوبوسرانی در کشور فعال است که هزینه ای حدود ٢۴٠٠ میلیارد تومان به همراه دارد و این مبلغ یارانه حدود سه ماه در استان تهران است.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران در پایان ابراز امیدواری کرد تا با کمک همه دستگاه های اجرایی و کارشناسان در جهت استفاده بهینه از منابع که دولت با سختی آن را تأمین می کند به هدف دست یابیم.

گفتنی است، در ادامه این جلسه نقطه نظرات و دیدگاه های صاحبنظران و مدیران استانی در خصوص بررسی آثار اجتماعی و فرهنگی توزیع هدفمند یارانه مورد تحلیل و آسیب شناسی قرار گرفت.