تنیسور ایرانی‌ الاصل حضور در تیم ملی تنیس فرانسه را نپذیرفت
تنیسور ایرانی‌ الاصل حضور در تیم ملی تنیس فرانسه را نپذیرفت

گروه ورزش شهریاریها : ارغوان رضایی تنیسور ایرانی‌الاصل فرانسوی که سابقه حضور در تیم ملی زنان فرانسه را دارد، به دلیل مشکلاتی که فدراسیون تنیس فرانسه در گذشته برای وی به وجود آورده بود، حضور دوباره در تیم ملی این کشور را برای مسابقات آینده نپذیرفت. ارسلان رضایی پدر ارغوان با اعلام این خبر به فارس گفت: مشکلاتی […]

ارغوان رضاییگروه ورزش شهریاریها : ارغوان رضایی تنیسور ایرانی‌الاصل فرانسوی که سابقه حضور در تیم ملی زنان فرانسه را دارد، به دلیل مشکلاتی که فدراسیون تنیس فرانسه در گذشته برای وی به وجود آورده بود، حضور دوباره در تیم ملی این کشور را برای مسابقات آینده نپذیرفت.

ارسلان رضایی پدر ارغوان با اعلام این خبر به فارس گفت: مشکلاتی که فدراسیون تنیس فرانسه بین من و ارغوان به وجود آورد، باعث شد تا دخترم از این موضوع به شدت ناراحت و دلخور باشد.

وی افزود: بر همین اساس پس از دعوت ارغوان به تیم ملی تنیس زنان فرانسه برای حضور در مسابقاتی که یک ماه آینده برگزار می‌شود، دخترم این درخواست را نپذیرفت و اعلام کرده است که نمی‌‌تواند بازی نمی‌کند چرا که آمادگی لازم برای حضور در تیم ملی را ندارد که البته این دلیل واقعی نیست و دلیل واقعی‌اش مشکلاتی است که فدراسیون تنیس فرانسه و خبرنگاران فرانسوی برای ارغوان به وجود آوردند.

پدر ارغوان رضایی در این خصوص تأکید کرد: پس از اینکه کاپیتان تیم ملی زنان فرانسه برای حضور ارغوان با وی تماس گرفت، دخترم به وی اعلام کرد که مصدوم است و حضور در تیم ملی را نپذیرفت.

ارغوان رضایی که در رقابت‌های مادرید 2010 با کسب عنوان قهرمانی تا رده 16 تنیس‌بازان مطرح جهان پیشروی کرده بود چند وقتی است که به دلیل مشکلات به وجود آمده افت کرده تا جایی که در رده‌بندی اخیر در رتبه 168 تنیس‌بازان زن جهان قرار گرفت.