تلاش 3 ساعته آتش‌نشان‌ها در اعماق زمین
تلاش 3 ساعته آتش‌نشان‌ها در اعماق زمین

گروه حوادث شهریاریها : روز سه شنبه سوم تیر ماه، پس از تماس تلفنی با واحد آتش نشانی فردوسیه مبنی بر اعلام نیاز به خدمات تخصصی نجات برای انجام عملیات رهاسازی و انتقال دو نفر از چاهی به عمق 65 متر اقدامات لازم آغاز شد. ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهریار با توجه به درنظر […]

3309451_124

گروه حوادث شهریاریها : روز سه شنبه سوم تیر ماه، پس از تماس تلفنی با واحد آتش نشانی فردوسیه مبنی بر اعلام نیاز به خدمات تخصصی نجات برای انجام عملیات رهاسازی و انتقال دو نفر از چاهی به عمق 65 متر اقدامات لازم آغاز شد.

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهریار با توجه به درنظر گرفتن حساسیت موضوع نسبت به اعزام یک تیم نجات شامل 6 نیروی عملیاتی به همراه معاونت عملیات و پیشگیری اقدام نمود.

بعد از حضور نجاتگران در محل حادثه مشخص شد دو مقنی از تبعه افغانستان به علت ریزش خاک در چاهی به عمق حدودا 65 متر محبوس شدند.

آتش نشانان بعد از ایجاد کارگاه مناسب با تجهیزات کار در اعماق چاه نسبت به انجام عملیات نجات اقدام کردند که بعد از قریب به سه ساعت عملیات سخت و فشرده در عمق 65 متر موفق به دستیابی، نجات و انتقال مصدومین به محل ایمن شده و در ادامه بعد از انجام خدمات امدادی در محل برای تکمیل چرخه درمان با همکاری اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.