تقدیر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و فرمانده انتظامی غرب استان تهران از فرماندار شهریار
تقدیر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و فرمانده انتظامی غرب استان تهران از فرماندار شهریار

شهریاریها : قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اهدای لوح هایی جداگانه، از اهتمام و تلاشهای مجدانه فرماندار شهریار در ایجاد زیرساختهای مورد نیاز برای ارتقای سطح رفاه و امنیت شهروندان این شهرستان تقدیر به عمل آوردند.  فریبرز واحدی قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی […]

سید عباس جوهریشهریاریها : قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اهدای لوح هایی جداگانه، از اهتمام و تلاشهای مجدانه فرماندار شهریار در ایجاد زیرساختهای مورد نیاز برای ارتقای سطح رفاه و امنیت شهروندان این شهرستان تقدیر به عمل آوردند.

 فریبرز واحدی قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، به پاس زحمات و تلاش شبانه روزی فرماندار شهریار در تسریع روند بهره برداری از تقاطع غیر همسطح سپاه شهریار که کاهش چشمگیر ترافیک ورودی به شهرهای اندیشه، ملارد و شهریار را به دنبال داشته است، با اهدای لوح از سید عباس جوهری تقدیر به عمل آورد.

در متن این لوح آمده است: بدون شک تسهیل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان تهران که به تنهایی بیش از 25 درصد ترافیک کل کشور را تحمل می کند، خدمتی بزرگ به هموطنان ایران اسلامی است.

این خدمت در سایه تخصص و تجربه و تعهد کارشناسانی عملیاتی می شود که برای عمران و آبادانی این استان شبانه روز تلاش می کنند، لذا با عنایت به بهره برداری از تقاطع غیر همسطح سپاه شهریار که کاهش چشمگیر ترافیک ورودی به شهرهای اندیشه، ملارد و شهریار را موجب شده است، از جنابعالی که با پیگیری مجدانه خود موجب تسریع در روند بهره برداری از این پروژه شده اید تقدیر و تشکر می کنم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و خدمت رسانی به کشور عزیزمان کما فی السابق موفق و مؤید باشید.

سرهنگ ناصر اصلانی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران نیز طی نشستی در دفتر فرماندار شهریار، به خاطر زحمات این مسئول در زمینه تهیه و در اختیار قرار دادن ساختمان موقت، واگذاری زمین، راه اندازی و تجهیز ستاد فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران و تعاملات ارزنده در راستای ایجاد و حفظ امینت شهروندان، تقدیر به عمل آورد.

در متن این تقدیرنامه چنین آمده است:

جناب آقای جوهری، فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان شهریار

به پاس زحمات، پیگیریها و تلاشهای مجدانه شما در زمینه تهیه و در اختیار قرار دادن ساختمان موقت، واگذاری زمین، راه اندازی و تجهیز ستاد فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران و تعاملات ارزنده و صمیمانه جنابعالی در اجرای مناسب مأموریتهای ذاتی که منجر به ایجاد و حفظ امنیت نسبی برای شهروندان شهرستان های غرب استان تهران بویژه مردم شریف شهرستان شهریار و همچنین نا امن کردن محیط برای بزهکاران و مخلان نظم عمومی شده است، ضمن تبریک سال نو که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مزین است به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، از شما تشکر و قدردانی می شود.

امید است با اتکال به الطاف لایزال الهی، تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و الهام گرفتن از فرامین منیع مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا، در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی در خدمت رسانی هرچه بیشتر به امت شهید پرور موفق و مؤید باشید.