تقدیر از عملکرد ورزش و جوانان اسلامشهر
تقدیر از عملکرد ورزش و جوانان اسلامشهر
اسلامشهر- در نشست مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با فرماندار اسلامشهر، از عملکرد ورزش و جوانان اسلامشهر تقدیر و بر فعالیت های قابل توجه به ویژه در دهه مبارک فجر تاکید شد.

به گزارش شهریاریها، نشست کاوه احمدی با مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهردر حضور سرمدی معاون عمرانی فرمانداری و پیام نظر رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان انجام شد.
بنا به همین گزارش، طی مراسمی نیز با حضور مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، برای نخستین بار دفتر نمایندگی خبرگزاری برنا در اسلامشهر با ابلاغ حکم به آقازاده آغاز به کار کرد.
این مراسم در حضور کیائی رئیس خبرگزاری برنا استان تهران و پیام نظر رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر برگزار شد.
همچنین کاوه احمدی در مراسم پایانی همایش دوچرخه سواری روز هوای پاک حضور یافت و توسط مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، روحانی معاون این اداره کل و یعقوبی کارشناس وزارت ورزش و جوانان از شرکت کنندگان و مسئولان برگزاری با اهداء لوح، تقدیر شد.
گفتنی است این همایش دوچرخه سواری به مناسبت گرامیداشت روز هوای پاک از مسیر خیابان امام حسن مجتبی(ع) تا خیابان سلمان فارسی و به مقصد اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در حضور پیام نظر رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر و بیگی رئیس اداره محیط زیست شهرستان انجام شد.