تقدیر از خبرنگاران همراه بهزیستی شهریار
تقدیر از خبرنگاران همراه بهزیستی شهریار
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار در مراسمی از خبرنگاران همراه بهزیستی این منطقه تقدیر و قدردانی به عمل آورد.

به گزارش شهریاریها ، داود فهیم راد به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگارسالروزشهادت خبرنگارشهیدصارمی را به اصحاب رسانه، مطبوعات وخبرنگاران خردمند، شجاع و اخلاق مدار تبریک گفته و ازجمعی ازاین عزیزان تقدیر کرد.

فهیم راد دراین مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد افزود: روز خبرنگار یعنی ارج نهادن به آگاهی و دانایی وفرصت خوبی است تا از خبرنگاران صدیق و شریف و اصحاب رسانه که در شرایط سخت گسترش ویروس کرونا  در کشور نقشی بی بدیل درعرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی در ارتقاء سطح افزایش سواد سلامت مردم ایفا کرده و با نگاه حرفه ای همراه با نقد منصفانه و گزارش های کاربردی، همواره در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم نقش مهمی ایفا می کنند قدردانی شود.

این مسئول در ادامه گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش می باشندکه با اطلاع رسانی به موقع و مسئولانه خود به مصداق آیه شریفه ” نون و القلم و ما یسطرون ” تنویرگر اذهان و افکار عمومی هستندو همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

گفتنی است؛ درپایان با اهدای لوح وهدایا از چندتن خبرنگاران دلسوزکه با اداره بهزیستی شهریار تعامل وهمکاری داشتند، تقدیر به عمل آمد.