تفاهم نامه همکاری شرکت صنعتی صفادشت و کمیته امداد امضا شد
تفاهم نامه همکاری شرکت صنعتی صفادشت و کمیته امداد امضا شد
مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی صفادشت از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و این شرکت خبرداد.

به گزارش شهریاریها ، دکتر مصطفی رهگذر انعقاد همکاری فی مابین شرکت صنعتی صفادشت و سایر دستگاه های اجرایی را در جهت همکاری و هم افزایی بیشتر برای خدمت به نیازمندان دانست و بیان کرد: این تفاهم نامه به ­منظور کمک به اشتغال پایدار کارجویان مستعد و کمک به ساماندهی کسب و کارهای خرد واحدهای مستقر در شهرک­ و نواحی صنعتی با حضور حجت زندلاف ریاست کمیته امداد بخش صفادشت منعقد شد.

در این نشست رهگذر ضمن ارائه گزارشی از پتانسیل های موجود در شهرک و با توجه به رویکرد اجتماعی و فرهنگی هیات مدیره آمادگی خود را در جهت گسترش فرهنگ نیکوکاری و توانمندسازی نیازمندان به خصوص در بخش صفادشت اعلام کرد.

مدیرعامل شهرک صنعتی صفادشت ،تامین تسهیلات مربوط به استقرار واحدهای خدماتی و تولیدی که خواهان استفاده از مددجویان واجد شرایط هستند و همچنین تکمیل و راه اندازی واحدهای کسب وکارهای خرد در شهرک صنعتی توسط مددجویان به تناسب نیاز بازار مصرف از دیگر اهداف این تفاهم نامه می باشد.

دکتر مصطفی رهگذر مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی صفادشت از تمامی مدیران و کارفرمایان مستقر در شهرک و نواحی صنعتی که توان بکارگیری افراد زیر پوشش کمیته امداد را دارند، خواست با این نهاد همکاری و مساعدت نمایند.

وی در پایان گفت: با توجه به آن که بیکاری و اشتغال یکی از مشکلات اساسی کشور به شمار می رود، براساس این تفاهم نامه برای جذب نیروی کار با استقرار واحدهای کاریابی در شهرک ها و نواحی صنعتی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) زمینه مناسبی برای معرفی نیروهای جویای کار فراهم خواهد شد.