تعداد داوطلبان انتخابات شورای اسلامی در شهرستان قدس به 93 نفر رسید
تعداد داوطلبان انتخابات شورای اسلامی در شهرستان قدس به 93 نفر رسید

شهریاریها : رییس ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان قدس، گفت: تعداد داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این منطقه به 93 نفر رسیده است. ˈحسن موسویˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد 75 مرد و بقیه زن هستند که 68 نفر در حوزه […]

03شهریاریها : رییس ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان قدس، گفت: تعداد داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این منطقه به 93 نفر رسیده است.
ˈحسن موسویˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد 75 مرد و بقیه زن هستند که 68 نفر در حوزه شهری و 25 نفر در حوزه روستایی ثبت نام کردند.
وی اظهار کرد:داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت 20 روز یکشنبه مهلت دارند به فرمانداری و یا بخشداری مراجعه کنند.
فرماندار قدس، تعداد اعضای اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان را 29 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، 13 نفر عضو اصلی شوراهای اسلامی شهرقدس و بقیه به عنوان عضو اصلی شوراهای اسلامی روستاهای این منطقه انتخاب می شوند.

موسوی بیان کرد: حدود 100 شعبه اخذ رأی برای انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قدس برپا خواهد شد.
وی با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای ثبت نام داوطلبان، افزود: برنامه ریزی ها برای ثبت نام این افراد و حضور گسترده مردم در این رویداد مهم انجام شده است.
فرماندار قدس گفت:با توجه به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حساسیت خاصی امسال بر کشور حاکم است.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 24 خرداد ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان قدس با جمعیتی بیش از 300 هزار نفر داری یک شهر و چهار روستا است.