تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم در شهریار
تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم در شهریار
شهرستان شهریار - شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون، «عیوض احمدی» که پس از ۵ سال مفقودالاثری هویت او شناسایی شد، امروز در شهرستان شهریار تشییع و در امامزاده احمد و رضا(ع) روستای رزکان به خاک سپرده شد.

به گزارش شهریاریها ،آئین تشییع پیکر شهید مدافع حرم افغانستانی از تیپ فاطمیون، شهید والامقام «عیوض احمدی» امروز در شهرستان شهریار برگزار شد.

این شهید که در میدان‌های نبرد حق علیه باطل و دفاع از حریم آل الله در برابر دشمنان تکفیری در سوریه حضور یافته بود، شهریور ماه سال ۱۳۹۵ در شب شهادت امام محمدباقر(ع) در منطقه حلب در سن ۱۹ سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

پس از درگیری پیکر این شهید در منطقه ماند و در شمار شهدای مدافع حرم مفقودالاثر قرار گرفته بود و سرانجام پیکر مطهر شهید در ماه محرم امسال در سوریه توسط گروه تفحص کشف و هویت وی توسط آزمایش DNA شناسایی شد.

آئین تشییع پیکر شهید امروز به صورت خودرویی از ابتدای شهرک اداری شهریار به سمت امامزاده احمد و رضا(ع) روستای رزکان به صورت خودرویی برگزار شد و با حضور در گلزار شهدا و اقامه نماز، این مدافع حرم حضرت زینب(س) در آرامگاه ابدی خود آرام گرفت.

گفتنی است مراسم شام غریبان این شهید امروز جمعه پس از نماز مغرب و عشا در آستانه امامزادگان احمد و رضا ابن موسی الکاظم(ع) شهرک رزکان و مراسم سوم و هفتم روز یکشنبه ۲۱ شهریور بر سر مزار شهید برگزار می‌شود.