تشکیل جلسه مجلس مشورتی نخبگان شهریار با حضور لاریجانی
تشکیل جلسه مجلس مشورتی نخبگان شهریار با حضور لاریجانی

شهریاریها : مراسم شناسایی و هدایت استعداد‌های برتر شهرستان شهریار با حضور شهرام یوسفی‌فر رئیس بنیاد نخبگان استان تهران، حسین افراسیابی معاون این بنیاد، حسین گروسی نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در سالن شهید کافی این شهرستان برگزار شد. گروسی در این مراسم با بیان اینکه در […]

گروسیشهریاریها : مراسم شناسایی و هدایت استعداد‌های برتر شهرستان شهریار با حضور شهرام یوسفی‌فر رئیس بنیاد نخبگان استان تهران، حسین افراسیابی معاون این بنیاد، حسین گروسی نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در سالن شهید کافی این شهرستان برگزار شد.

گروسی در این مراسم با بیان اینکه در شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس نخبگان زیادی وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مسئولان شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس باید از نخبگان و استعداد‌های برتر این شهرستا‌ن‌ها با تلاش زیاد و به طور ویژه حمایت کنند.

وی با اشاره به فرهنگیان حاضر در این مراسم بیان کرد: همین معلمان بودند که بنده را به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تربیت کردند و در حال حاضر در خانه ملت انجام وظیفه می‌کنم و رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش نیز مرهون توجه به فرهنگیان هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم شناسایی نخبگان تصریح کرد: استعداد‌های درخشان باید شناسایی شوند، وظیفه وزیر ورزش و جوانان و آموزش و پرورش ارتباط ارگانیک است و این دو وزارتخانه باید در راستای شناسایی نخبگان باهم تعامل دوسویه داشته باشند.

وی به نحوه تأسیس مجلس مشورتی نخبگان اشاره کرد و گفت: در دوره هشتم مجلس با توجه به اهمیت شناسایی استعداد‌های برتر با دستور رئیس قوه مقننه در این راستا اقدام به تشکیل مجلس مشورتی نخبگان کردیم.

گروسی با اشاره به اقدامات ارزشمند مجلس مشورتی نخبگان در سطح شهرستان‌های مختلف اظهار کرد: هم‌اکنون در مجلس مشورتی نخبگان هر شهرستان 290 نفر مشغول به ارائه راهکار، طرح‌ها و نظام ایده‌ها هستند.

وی با اشاره به وجود استعدادهای ورزشی بی‌شمار در شهرستان شهریار بیان کرد: شهرستان شهریار از وجود استعدادها و افتخارات برتری برخوردار است که می‌توان به مهدی علی‌یاری قهرمان کشتی آزاد جهان از شهر فردوسیه و مهدی مهدوی عضو تیم ملی والیبال از صباشهر و دیگر قهرمان ملی، جهانی و المپیکی اشاره کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی به شاخص‌ترین برنامه مجلس مشورتی نخبگان شهرستان شهریار در سال جاری تصریح کرد: مجلس مشورتی نخبگان شهرستان شهریار جلسه خود را در خرداد ماه سال جاری با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور  جهت استفاده از نخبگان شهرستان شهریار و حمایت از آنها برگزار می‌کند.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح شهاب در مجلس مشورتی نخبگان متذکر شد: طرح شهاب توجه و اقدام به قابلیت انسان‌ها است و با این طرح قابلیت‌ها می‌توان به تربیت هدف‌دار و نظام‌مند دسترسی پیدا کرد.