تشریح اهمیت داشتن هوایی پاک برای دانش‌آموزان
تشریح اهمیت داشتن هوایی پاک برای دانش‌آموزان

شهریاریها : علی ناصری ظهر امروز در مراسم آغاز به کار نمایشگاه دانش‌آموزی که به مناسبت هفته هوای پاک در این شهرستان برگزار شد اظهار داشت در این نمایشگاه دانش‌آموزان آثار نقاشی خود را در زمینه هوای پاک ارائه کردند که پیام‌های بسیاری در این نقاشی‌ها به چشم می‌خورد. وی ادامه داد: در این نمایشگاه […]

13901028000327_PhotoAشهریاریها : علی ناصری ظهر امروز در مراسم آغاز به کار نمایشگاه دانش‌آموزی که به مناسبت هفته هوای پاک در این شهرستان برگزار شد اظهار داشت در این نمایشگاه دانش‌آموزان آثار نقاشی خود را در زمینه هوای پاک ارائه کردند که پیام‌های بسیاری در این نقاشی‌ها به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از 700 اثر نقاشی و عکاسی دانش‌آموزان شهرستان نظرآباد در معرض دید قرار گرفته است.

این مسئول با تأکید بر اهمیت داشتن هوایی پاک افزود: برنامه‌ها و طرح‌های بسیاری را برای کاهش آلودگی هوا باید اجرایی کنیم چراکه متأسفانه شرایط جوی امروز سبب شده است که بارش‌ها در فصل زمستان کمتر شده و همین امر آلودگی هوا را در پی خواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه طرح زوج و فرد کردن خودروها در شهرهای بزرگ که آلودگی هوا در آنها دیده می‌شود اقدامی بسیار خوب است اما گذرا است افزود: این طرح هر چند در کوتاه‌مدت می‌تواند پاسخگو باشد اما پایدار نخواهد بود.

وی افزود: مشارکت شهروندان در این زمینه نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود و مردم می‌توانند برای اینکه ما را در کاهش آلودگی هوا یاری دهند از استفاده وسایل نقلیه شخصی در مواقع غیر ضروری بپرهیزند.

ناصری با بیان اینکه صنایع نیز باید اقدامات اساسی را به منظور کاهش آلایندگی‌های صنایع خود انجام دهند افزود: برای تحقق اهداف مشارکت‌های مردمی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: 30 اثر نقاشی و اثر عکاسی در هیئت داوری انتخاب می‌شوند.

به گفته ناصری به آثار منتخب در همایشی که در شهرستان برگزار خواهد شد جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.