تسریع در گازرسانی به روستای اخترآباد ملارد
تسریع در گازرسانی به روستای اخترآباد ملارد

شهریاریها :محمد فردی در ملارد اظهار کرد یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید انجام دهیم توسعه خدمات‌رسانی به روستاها است. وی ادامه داد: مسئولان در بخش‌های مختلف باید کمبودها و نیازهای ساکنان روستاها را شناسایی کرده و با اولویت‌بندی خدمات‌رسانی‌ در روستاها را انجام دهند. فرماندار شهرستان ملارد یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم در روستای اختر‌آباد را […]

IMG12533966شهریاریها :محمد فردی در ملارد اظهار کرد یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید انجام دهیم توسعه خدمات‌رسانی به روستاها است.

وی ادامه داد: مسئولان در بخش‌های مختلف باید کمبودها و نیازهای ساکنان روستاها را شناسایی کرده و با اولویت‌بندی خدمات‌رسانی‌ در روستاها را انجام دهند.

فرماندار شهرستان ملارد یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم در روستای اختر‌آباد را گازرسانی به این روستا عنوان کرد و افزود: ساکنان این روستا از نعمت گاز بهره‌مند نیستند و لازم است تا اقدامات اساسی برای ارائه این خدمت به مردم در این روستا فراهم شود.

وی در ادامه سخنان خود به توسعه زیرساخت‌ها در ساخت مسکن مهر اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در ساخت مسکن مهر به آن توجه شود توسعه زیرساخت‌ها است.

فرماندار ملارد افزود: در این راستا قبل از این‌که کلید این منازل به صاحبانش تحویل داده شود باید زیرساخت‌های لازم در آن تأمین شود.

فردی با اعلام این‌که زیرساخت‌های شهری نظیر مدرسه، مراکز آموزشی، پارک، بوستان، مراکز تفریحی و ورزشی و … از مهم‌ترین مسائلی است که باید در ساخت مسکن مهر به آن توجه داشت، ادامه داد: برخی از ساکنان این منازل هم‌اکنون با کمبود خدمات مواجه هستند.

فرماندار ملارد تأکید کرد: مسئولان باید خدمات‌رسانی به مردم را مهم‌ترین اولویت خود بدانند لذا هیچگونه بی‌نظمی در ارائه خدمات به مردم پذیرفتنی نیست.