آخرین دیدار تدارکاتی شاگردان یحیی گل‌محمدی پیش از بیستمین دوره لیگ برتر امروز مقابل گل گهر سیرجان با برتری به پایان رسید. مهدی عبدی و وحید امیری(دو بار) برای پرسپولیس گلزنی کردند و گادوین منشا هر دو گل گل گهر را به ثمر رساندند. سرخ‌پوشان امروز با ترکیب حامد لک، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سیامک‌ نعمتی، […]

آخرین دیدار تدارکاتی شاگردان یحیی گل‌محمدی پیش از بیستمین دوره لیگ برتر امروز مقابل گل گهر سیرجان با برتری به پایان رسید.

مهدی عبدی و وحید امیری(دو بار) برای پرسپولیس گلزنی کردند و گادوین منشا هر دو گل گل گهر را به ثمر رساندند.

سرخ‌پوشان امروز با ترکیب حامد لک، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سیامک‌ نعمتی، سید جلال حسینی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و مهدی عبدی مقابل تیم سیرجانی به میدان رفتند.

تیم کل‌گهر هم با ترکیب ترکیب علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، امین پورعلی، حسام پورهاشم، بهنام برزای، محسن کریمی، نوید عاشوری، محمد علیزاده، یونس شاکری، گادوین منشا و احمد زنده روح وارد بازی شد.

این بازی با دقایقی تاخیر نسبت به ساعت اعلام شده برگزار شد.

پیش از بازی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم گل گهر با یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس دیدار و خوش و بش کرد.

در دقیقه ۱۱ بازی پس از حمله سرخپوشان در نهایت مهدی عبدی پس از دو بار ضربه به دروازه گل گهر موفق شد دروازه علیرضا حقیقی سنگربان این تیم را باز کند تا پرسپولیس با یک گل از حریف سیرجانی خود جلو بیفتد.

دقیقه ۱۸ گادوین منشا مهاجم تیم گل‌گهر در یک حرکت انفرادی موفق شد با ضربه محکم دروازه پرسپولیس را باز کند تا بازی به تساوی یک -یک برسد.

در دقیقه ۳۱ سانتر سعید آقایی با ضربه سر وحید امیری همراه شد اما ضربه این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۴ و با پاس خوب احمد نوراللهی، مهدی‌عبدی حرکت عمقی انجام داد اما پاس او به کمال کامیابی‌نیا رسید که این توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۳۴ و با سانتر سعید آقایی، مهدی عبدی با یک حرکت آکروباتیک قصد داشت دروازه گل گهر را باز کند اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۵ و با حرکت خوب بشار رسن و سیامک نعمتی توپ کمال کامیابی نیا رسید اما ضربه شماره ۱۱ سرخپوشان با فاصله نسبتاً کمی از بالای دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این دیدار با تساوی یک_یک به پایان رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس که در آخرین بازی تدارکاتی خود مقابل گل‌گهر سیرجان با تساوی یک_ یک به رختکن رفته بود در نیمه دوم با چند تغییر به میدان آمد.

گل محمدی تیمش را در نیمه دوم با ترکیب حامد لک، سعید آقایی، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک‌نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی عبدی، وحید امیری و علی شجاعی به زمین فرستاد، این در حالی است که کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان و بشار رسن پس از تعویض در بین دو نیمه دقایقی دور زمین نرم دوی کرده و ریکاوری کردند.

در دقیقه ۴۹ و روی حرکت انفرادی امید عالیشاه این بازیکن در موقعیت تک به تک با علیرضا حقیقی دروازه‌بان گل گهر قرار گرفت اما پاس صحیح این بازیکن به وحید امیری باعث شد تا این بازیکن با ضربه دقیق دروازه تیم گل گهر را برای دومین بار باز کند.

در دقیقه ۵۷ و با سانتر زیبای سعید آقایی ضربه سر علی شجاعی با فاصله کمی از بالای دروازه گل گهر سیرجان راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۰ وحید امیری در یک حرکت انفرادی و با ضربه دقیق دروازه تیم گل گهر سیرجان را برای سومین بار باز کرد تا خودش را در این بازی دوگله کند.

در دقیقه ۶۳ محمد شریفی به جای احمد نوراللهی به زمین آمد است و سیامک نعمتی جای خود را به مهدی شیری داد.

در دقیقه ۶۴ بازیکنان گل گهر صاحب موقعیت خوبی شدند اما ضربه گادوین‌ منشا با فاصله کمی از بالای دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۵ منشا در یک حرکت زیرکانه موفق شد دروازه بدون دروازه‌بان پرسپولیس را با ضربه دقیق و از راه دور باز کند تا بازی با نتیجه ۳ بر ۲ ادامه پیدا کند.

در دقیقه ۷۱ احسان حسینی به جای کنعانی زادگان وارد زمین شد.همچنین سعید حسین‌پور به جای سعید آقایی به زمین آمد.

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان بازی را از روی سکوها تماشا کرد و روی نیمکت ننشست.

در دقیقه ۷۵ بر روی اشتباه دروازه‌بان تیم گل گهر توپ به مهدی‌ عبدی رسید اما ضربه مهاجم شماره ۱۶ سرخپوشان با فاصله کمی از کنار دروازه بدون دروازه‌بان تیم سیرجانی راهی اوت شد.

محمد شریفی به دلیل خطا روی بازیکن تیم گل گهر سیرجان با کارت زرد امیر عرب براقی داور بازی رو به رو شد.

در دقیقه ۷۸ سانتر کوتاه امید عالیشاه به وحید امیری رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه گل گهر سیرجان به اوت رفت.

این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از بیستمین دوره لیگ برتر را با برد پشت سر بگذارند.

ادموند بزیک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد تا این بازی را از نزدیک تماشا کند.