تزریق ۳۵۰ تن مرغ به بازار شهرستان شهریار
تزریق ۳۵۰ تن مرغ به بازار شهرستان شهریار
اخبار شهرستان شهریار- فرماندار شهریار با اشاره به تزریق ۳۵۰ تن مرغ به بازار شهرستان شهریار، گفت: هیچ واحد صنفی حق عرضه مرغ با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب ۲۰۴۰۰ تومان را ندارد و شهروندان موارد تخلف را برای برخورد به اداره صمت و تعزیرات گزارش کنند.

به گزارش شهریاریها ، نورالله طاهری فرماندار شهریار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص موضوع بازار توزیع مرغ در شهرستان شهریار گفت: مرغ به اندازه کافی برای بازار شهرستان فراهم شده است و از امروز تا دهم فررودین حجمی بالغ بر ۳۵۰ تن مرغ در بازار شهرستان توزیع خواهد شد.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای عدم عجله برای خرید مرغ در حجم زیاد گفت: هیچ شهروندی نباید مرغ را بالاتر از قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تهیه کنند و این نیازمند نظارت مردمی است.

فرماندار شهریار بیان کرد: شهروندان واحد‌های صنفی توزیع کننده مرغ با قیمت بالاتر از نرخ مصوب را به اداره صمت و تعزیرات حکومتی اعلام کنند و از امروز محموله‌های مرغ در حال توزیع در شهرها و روستاها هستند.

طاهری با اشاره به آماده‌سازی محل‌هایی توسط شهرداری‌ها برای توزیع مرغ دولتی گفت: سایر توزیع کنندگان نیز که قصد فروش مرغ دارند باید با نرخ مصوب اقدام به این امر کنند و در غیر این صورت برخورد خواهد شد.