تریلی حامل 70 کیلوگرم موادمخدر در جاده رباط کریم – شهریار متوقف شد
تریلی حامل 70 کیلوگرم موادمخدر در جاده رباط کریم – شهریار متوقف شد

شهریاریها : معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به غرب استان تهران توسط پلیس، از توقیف خودروی تریلی حامل 70 کیلوگرم مواد مخدر در جاده رباط کریم به شهریار خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کامران تقی بیگی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران […]

مخدرشهریاریها : معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به غرب استان تهران توسط پلیس، از توقیف خودروی تریلی حامل 70 کیلوگرم مواد مخدر در جاده رباط کریم به شهریار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کامران تقی بیگی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، حین گشت زنی در محور های مواصلاتی غرب استان تهران در جاده رباط کریم به شهریار، به یک دستگاه خودروی تریلی حامل شش دستگاه خودروی سواری شاسی بلند خارجی وارداتی که از بوشهر بارگیری شده و در جاده رباط کریم به شهریار در حال حرکت بود مشکوک شده و موفق به توقیف خودرو شدند.

وی افزود: با توقیف خودرو، راننده و سرنشین هر دو اهل شیراز به جهت تناقض گویی در اظهارات، جهت بررسی بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

این مسئول عنوان کرد: در بازرسی تکمیلی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در داخل یکی از خودروهای وارداتی هفت بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 70 کیلوگرم از زیر صندلی خودرو کشف شد.