ترافیک پل فردیس فعلاً تمام شدنی نیست!
ترافیک پل فردیس فعلاً تمام شدنی نیست!
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: به دلیل گران شدن میلگرد و بی ثباتی بازارآهن، مصالح و ... هزینه پروژه پل فردیس در مقایسه با برآورد اولیه به میزان غیرقابل تصوری افزایش یافته است.

به گزارش شهریاریها ، گودرز محمودی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص طولانی شدن فرایند تکمیل پروژه تقاطع پل فردیس و ترافیک شدیدی که در این محدوده از آزادراه تهران-کرج وجود دارد، اظهار کرد: پیمانکار این پروژه جهاد نصر تهران است و تا کنون چهار بار تا مرحله خلع ید پیمانکار پیش رفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه با چنگ و دندان در تلاشیم این پروژه را پیش ببریم، ادامه داد: به دلیل گران شدن میلگرد و بی ثباتی بازارآهن، مصالح و … هزینه این پروژه در مقایسه با برآورد اولیه به میزان غیرقابل تصوری افزایش یافته است.

وی گفت: مشکل گرانی تجهیزات و مصالح صرفاً مختص این پروژه نیست و اغلب پروژه‌های راهداری در حال حاضر با این معضل مواجه هستند که همین امر فرایند تکمیل آنها را کند کرده است.

این مسئول اضافه کرد: برای تسریع در تکمیل پروژه تقاطع پل فردیس دو روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و نتیجه آن این بود که با رفع بخشی از مشکلات آن جان دوباره‌ای به این پروژه تزریق کنیم.

محمودی  با بیان اینکه به دلیل محاسبات نادرست عملیات خاکبرداری آن توسط پیمانکار به تاخیر افتاد، افزود: این پروژه تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته ولی به خاطر اینکه عملیات خاک برداری آن آغاز نشده، آنچه اتفاق افتاده قابل مشاهده نیست.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: از پس فردا عملیات خاکبرداری این پروژه آغاز می‌شود و مردم می‌توانند بخشی از پیشرفت آن را مشاهده کنند.