ترافیک نیمه سنگین در محور کرج چالوس
ترافیک نیمه سنگین در محور کرج چالوس

شهریاریها : همایون شریفی در کرج اظهار داشت حجم بالای مسافران نوروزی به این استان و گذر از محور کرج چالوس سبب شده است که امروز نیز این محور با ترافیک سنگینی مواجه باشد. وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به تمام تذکرات ارائه شده رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی اقدام به […]

13910312000173_PhotoAشهریاریها : همایون شریفی در کرج اظهار داشت حجم بالای مسافران نوروزی به این استان و گذر از محور کرج چالوس سبب شده است که امروز نیز این محور با ترافیک سنگینی مواجه باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به تمام تذکرات ارائه شده رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی اقدام به سفر کرده و کمتر شاهد تخلفات هستیم.

این مسئول با بیان اینکه تیم‌های پلیس راه در تمام محورهای مواصلاتی این استان حضور دارند افزود: این تیم‌ها با حضور مستمر خود در محورهای مواصلاتی استان البرز اقدامات اساسی را به منظور خدمات‌رسانی به مسافران و پیشگیری از تخلفات و روان‌سازی ترافیک انجام می‌دهند.

شریفی تأکید کرد: رانندگان با داشتن سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب می‌توانند بدون خطر در محورهای مختلف تردد کنند.

وی عدم توجه به جلو را مهم‌ترین علت تصادف رانندگی اعلام کرد و از رانندگان خواست تا از شتاب و عجله در رانندگی، سبقت‌های غیرمجاز و مخاطره‌آمیز به شدت اجتناب کنند.