ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – تهران
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – تهران

شهریاریها : سرهنگ محمدحسین حمیدی آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور را تشریح کرد. وی گفت: هم‌اکنون باند جنوبی آزادراه‌های قزوین-کرج حدفاصل مهرویلا تا پل فردیس و باند جنوبی کرج- تهران حدفاصل پل فردیس تا شهرک خاتم دارای ترافیک نیمه سنگین است. سرهنگ حمیدی همچنین اضافه کرد: تمامی جاده‌های کشور از ترافیک روان برخوردار […]

ترافیکشهریاریها : سرهنگ محمدحسین حمیدی آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وی گفت: هم‌اکنون باند جنوبی آزادراه‌های قزوین-کرج حدفاصل مهرویلا تا پل فردیس و باند جنوبی کرج- تهران حدفاصل پل فردیس تا شهرک خاتم دارای ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ حمیدی همچنین اضافه کرد: تمامی جاده‌های کشور از ترافیک روان برخوردار هستند و در هیچکدام آنها بارندگی جریان ندارد.

وی همچنین محدودیت‌های ترافیکی که از فردا تا روز شنبه در جاده‌های کشور اعمال می‌شود را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتر بالای مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع و تردد کلیه کامیونها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز دوشنبه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه و از ساعت 6 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از آب اسک تا رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد همه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز دوشنبه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای سه‌شنبه و جمعه از محور تهران به قائم شهر و بالعکس در جاده دماوند ممنوع است.

تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 16 تا 20 روزهای دوشنبه و جمعه از محور زاهدان – زابل و بالعکس ممنوع است.

تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 15 تا 23 روز دوشنبه و همچنین از ساعت 8 تا 23 روزهای سه‌شنبه و جمعه از محور قدیم قزوین – رشت و بالعکس ممنوع است.

تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 تا 24 روز جمعه از محور آستارا – اردبیل و بالعکس ممنوع است.

تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 13 دیماه از محور سلفچگان – قم ممنوع و رانندگان این گونه وسایل می‌توانند از محور سلفچگان – ساوه تردد کنند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با شماره تلفن 120 (فقط شهروندان تهرانی) و 88255555 (10 خط) بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.