ترافیک سه راه شهریار و تکمیل نشدن پل زیر گذر فتح
ترافیک سه راه شهریار و تکمیل نشدن پل زیر گذر فتح
شهریاریها - نماینده مردم شهریار در شورای اسلامی استان تهران با اشاره به گلایه مردم شهرستان شهریار برای عدم تکمیل پروژه پل زیر گذر فتح، گفت: اهالی شهریار همچنین از ترافیک سه راه شهریار نارضایتی دارند.

به گزارش شهریاریها ، اسماعیل زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه متاسفانه یکی از مشکلاتی که در شهرستان شهریار با آن دست و پنجه نرم می کنیم عدم تکمیل تصفیه خانه در شاهد شهر است، گفت: این تصفیه خانه باید از طریق یک بودجه کلان کشوری راه اندازی شود تا مشکلات فاضلاب شهری شهریار را رفع کنیم.

 

وی با بیان اینکه ترافیک سه راه شهریار به یکی از معضلات مردم این شهرستان بدل شده، اظهار کرد:  برای حل این مشکل پل زیر گذر فتح توسط شهرداری تهران و همچنین فرمانداری شهرستان در حال احداث است که  متاسفانه روند تکمیل این پل طول کشیده اما دقت  کنید که هر چقدر این زمان بیشتر شود، مشکلات ترافیکی مردم را بیشتر می کند، بگونه ای که عصرها سکنه شهریار که از تهران به خانه هایشان بر می‌گردند بیش از یک ساعت در این منطقه یک کیلومتری می مانند.

 

اسماعیل زاده  با تاکید بر اینکه 100 درصد مردم شهریار از عدم تکمیل این پروژه گلایه دارند، افزود: مردم از عدم تکمیل این پل بسیار گلایه مند هستند و با صحبت هایی که با نمایندگان شورای شهر تهران صورت گرفته قول دادند که هر چه سریعتر موانع تکمیل این پروژه را رفع کنند.