ترافیک در شهریار آرامش شهروندان منطقه را بر هم زده است
ترافیک در شهریار آرامش شهروندان منطقه را بر هم زده است

شهریاریها : جمشید فرجی رئیس کمیسیون خدمان شهری حمل ونقل وترافیک شورای اسلامی شهر شهریار با اشاره به تاثیر مخرب ترافیک در هدر رفت سوخت و انرژی اظهار داشت: معضل ترافیک یکی از جدی ترین دغدغه های مردم شهریار است که روح و روان و آرامش شهروندان این منطقه را درگیر کرده و ضرورت رفع […]

IMG08563383

شهریاریها : جمشید فرجی رئیس کمیسیون خدمان شهری حمل ونقل وترافیک شورای اسلامی شهر شهریار با اشاره به تاثیر مخرب ترافیک در هدر رفت سوخت و انرژی اظهار داشت: معضل ترافیک یکی از جدی ترین دغدغه های مردم شهریار است که روح و روان و آرامش شهروندان این منطقه را درگیر کرده و ضرورت رفع آن بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: موقعیت منطقه ای شهریار و مرکزیت آن در غرب استان تهران، مهاجر پذیری و جمعیت انبوه و متراکم این منطقه از دلایل عمده افزایش ترددها و سنگینی بار ترافیکی در برخی مناطق این شهرستان است.

فرجی گفت: برای بهبود وضعیت موجود، بهره برداری از پروژه رو گذر میدان شاد چای اندیشه و شهید سپهبد صیاد شیرازی بصورت ویژه در اولویت قرار دارد.

وی عنوان کرد: احداث پل شباهنگ نیز از دیگر طرح هایی است که در صورت بهره برداری از آن، بخش قابل توجهی از ترافیک میدان بسیج کاسته و روند تردد وسایل نقلیه تسهیل می شود.

رئیس کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شهریار افزود: پروژه میدان میوه و تره بار مرکزی شهریار نیز از دیگر طرح هایی است که مقرر است در بازه زمانی۱۸ماهه به بهره برداری برسد و به فضل الهی با تحقق این طرح، علاوه بر اشتغالزایی با توجه به جانمایی مناسب آن، در کاهش ترافیک شهری نیز مفید فایده و مطلوب اثرخواهد بود.

وی یاد آور شد: طرح ها و پروژه های دیگری نیز به منظور تسهیل هر چه بیشتر روند حمل و نقل شهری طراحی شده که در زمان مقتضی اطلاع رسانی های لازم در این خصوص لحاظ خواهد شد.